بسته‌های حمایتی دولت برای فعالان اقتصادی

خبر مهم برای فعالان اقتصادی /زیان ناشی از قطعی اینترنت پرداخت می‌شود؟

کدخبر: ۵۲۶۷۳۴
مساله امنیت کسب و کار و سرمایه‌گذاری نه تنها شاخص‌های مختلف اقتصادی را تحت تأثیر قرار می‌دهد؛ بلکه معیشت افراد اعم از فعالان بخش حقیقی اقتصاد، تجار، اصناف و… را نشانه می‌رود.
خبر مهم برای فعالان اقتصادی /زیان ناشی از قطعی اینترنت پرداخت می‌شود؟

به گزارش اقتصادنیوز به نقل از اکوایران، دولت برای جبران خسارات ناشی از قطعی اینترنت بر اقتصاد درحال تهیه بسته‌های حمایتی از فعالان اقتصادی است. وزیر امور اقتصادی و دارایی با اعلام این خبر گفت: در صورت تصویب این بسته‌ها، برای اجرا طی روزهای آینده ابلاغ می‌شود.

عصر دیروز، احسان خاندوزی در جلسه شورای گفت‌و‌گوی دولت و بخش‌خصوصی با اشاره به اختلالات اینترنت و صدمات ناشی از آن بر فعالان اقتصادی، از تهیه بسته‌های حمایتی‌ای برای جبران لطمات وارده به فعالان اقتصادی خبر داد.

او گفت: باید لطمات وارد شده، طی هفته‌های گذشته را به رسمیت شناخت. زیرا مساله امنیت کسب و کار و سرمایه‌گذاری نه تنها شاخص‌های مختلف اقتصادی را تحت تأثیر قرار می‌دهد؛ بلکه معیشت افراد اعم از فعالان بخش حقیقی اقتصاد، تجار، اصناف و… را نشانه می‌رود.

وزیر امور اقتصادی و دارایی افزود: ما می‌خواهیم که اوضاع اقتصادی زودتر به آرامش برگردد و از سویی دیگر لطمات وارده به اصناف و… جبران شود که در این رابطه بسته‌های حمایتی تهیه شده که در صورت تأیید از سوی مراجع ذی صلاح اجرایی می‌شود.

او گفت: امنیت کسب و کار و سرمایه گذاری مورد تأیید دولت و بخش خصوصی است و برگشت آرامش و امنیت به این بخش مورد تأیید ماست.

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید