پیش بینی قیمت سکه 19 مهر از مسیر دلار؛

شرط ورود سکه به کانال 15 میلیون/ریزش قیمت طلا

کدخبر: ۵۲۶۷۴۳
به نظر می رسد عده ای از سکه بازان به روند افزایش قیمت دلار در روزهای آینده خوشبین هستند و به همین دلیل در موقعیت خرید قرار گرفتند
شرط ورود سکه به کانال 15 میلیون/ریزش قیمت طلا

به گزارش اقتصادنیوز ، قیمت اونس طلا  در ابتدای هفته جاری نزدیک محدوده ۱۷۰۰ دلار معامله شد اما در روز دوشنبه بیش از ۱۵ دلار ریزش کرد.

تداوم ریزش قیمت اونس طلا

این فلز گران بهای جهانی دیشب تقریبا ۱۵ دلار دیگر کاهش یافت و بر روی۱۶۶۵دلار قرار گرفت. به عبارت دیگر قیمت اونس طلا در چند روز اخیر تقریبا ۳۰ دلار کاهش پیدا کرده است.

قیمت سکه بالا رفت

با این حال قیمت سکه در معاملات نقدی روز گذشته با ۱۴ میلیون و ۸۵۳ هزار تومان به فروش رسید. این قیمت در مقایسه با روز یکشنبه۵۶ هزار تومان افزایش را نشان می دهد.

قیمت دلار ثابت ماند

قیمت دلار در ابتدای معاملات دیروز عقب نشینی کرد اما در ادامه معاملات نقدی بالا رفت و نسبت به روز یکشنبه ثابت ماند.

خوش بینی سکه بازان به صعود دلار

به نظر می رسد عده ای از سکه بازان به روند افزایش قیمت دلار در روزهای آینده خوشبین هستند و به همین دلیل در موقعیت خرید قرار گرفتند.

سکه طلا دلار

روند کاهشی قیمت سکه‌ در مهر و خرداد

قیمت سکه روز گذشته به نسبت ۱۰ مهر که ۱۵ میلیون و ۴۲۰ هزار تومان بوده ۶۰۰ هزار تومان کاهش داشته است. به عبارت دیگر در مدت ۸ روز حدود ۴ درصد از قیمت سکه کاسته شده است. اما اگر با قیمت تاریخی سکه که در ۲۲ خردادماه سال جاری رقم خورده و حدود ۱۶ میلیون و ۳۹۰ هزار تومان بوده مقایسه کنیم، کاهش ۹/۶  درصدی را ثبت کرده است.

پیش بینی سکه بازان از قیمت سکه

برخی از تحلیلگران بازار سکه معتقدند در صورتی که قیمت سکه مرز مقاومتی ۱۴ میلیون و ۸۰۰ هزار تومان‌ را از دست بدهد  این امر ممکن است موجب برگشت سکه به سمت نیمه کانال ۱۴ میلیون تومان شود.

با این حال اگر مرز ۱۴ میلیون و ۸۰۰ هزار تومان مورد حمایت سکه بازان قرار بگیرد و سکه بالای محدوده یاد شده باقی بماند احتمال ورود مجدد سکه به کانال ۱۵ میلیون تومان هم وجود خواهد داشت.

 

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید