پیش بینی قیمت سکه امروز 24 مهر 1401

کدخبر: ۵۲۷۸۴۷
نزول قابل توجه بهای اونس طلا در بازارهای جهانی موجب شد که سکه امامی به زیر مرز ۱۵ میلیون تومان برود.
پیش بینی قیمت سکه امروز 24 مهر 1401

به گزارش اقتصادنیوز به نقل از اکوایران ، حمایت از سکه در محدوده ۱۴ میلیون و ۹۵۰ هزار تومان در شرایطی در بازار صورت گرفت که ارزش ذاتی این فلز گران بها تا محدوده ۱۲ میلیون و ۶۰۰ هزار تومانی پایین رفته بود و این موضوع احتمال افت بیشتر در بازار را تقویت می کرد. عدم افت شدید سکه در شرایطی که اونس طلا به زیر محدوده هزار و ۶۵۰ دلار ریزش کرده بود‌، زمینه ساز شکل گیری حباب نزدیک به ۱۹ درصد در معاملات فلز گران بهای داخلی شد. 

نزول قابل توجه بهای اونس طلا در بازارهای جهانی موجب شد که سکه امامی به زیر مرز ۱۵ میلیون تومان برود. با این حال، بازار در محدوده ۱۴ میلیون و ۹۵۰ هزار تومان با حمایت سنگینی مواجه شد تا فلز گران بهای داخلی افت بیشتری را تجربه نکند و نزدیک به مرز ۱۵ میلیون تومان باقی بماند

به باور شماری از فعالان در صورتی که در روز جاری اتفاق افزایشی خاصی در بازار دلار رخ ندهد، برای کاهش حباب سکه، این فلز گران بها در بازار با افت مواجه خواهد شد و به احتمال زیاد به سوی محدوده ۱۴ میلیون و ۸۰۰ هزار تومان حرکت خواهد کرد. با این حال،‌ سکه بازان در هفته های اخیر نشان داده اند که به راحتی محدوده ۱۴ میلیون و ۸۰۰ هزار تومانی را از دست نخواهند داد. 

Untitled-4

 
 
اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    اخبار بیشتر در سرویس اقتصادی
    کارگزاری مفید