هراس از عرضه سنگین دلار

هجوم ناکام به قیمت دلار /پیش بینی بازار ارز امروز

کدخبر: ۵۳۰۱۷۸
اقتصادنیوز:نرخ دلار دیروز تا محدوده 32 هزار و 850 تومان بالا رفت اما در نهایت با 32 هزار و 750 تومان به فروش رسید.
هجوم ناکام به قیمت دلار /پیش بینی بازار ارز امروز

به گزارش اقتصادنیوز ، دلار تهران همچنان در باتلاق قرار دارد. بررسی ها نشان می دهد که سفته بازان بازارها به دژ مستحکم 32 هزار و 800 تومان هجوم برده اند اما در نهایت با فشار ارزی بازارساز مجبور به عقب نشینی شده اند. 

 دژ مستحکم 32 هزار و 800 تومان 

نرخ دلار دیروز تا محدوده 32 هزار و 850 تومان بالا رفت اما در نهایت با 32 هزار و 750 تومان به فروش رسید. در چند وقت گذشته سفته بازان توان شکست مرز 33 هزار تومان و رسیدن و به مرز 33 هزر و 300 تومان را نداشته اند و از سوی دیگر معامله گران حاضر به عقب نشینی از مرز 32 هزار و 600 تومان نبوده اند. 

هراس از عرضه سنگین دلار 

تحلیلگران ارزی باور دارند  بازارساز تصور می کند که با افت یکباره دلار، بار دیگر نوسان گیران وارد معاملات خواهند شد و زمینه افزایش تغییرات قیمتی را فراهم خواهند آورد و از طرف دیگر، معامله گران از عرضه سنگین ارز بالای مرز 33 هزار تومان هراس دارند . 

در این وضعیت، برخی بازیگران ارزی باور دارند، هراس بازارساز و نوسان گیران از یکدیگر موجب شده است که آرامش موقتی در بازار حکمفرما شود. با این حال، هر دو گروه انتظار دارند که به زودی گروه دیگر با کاهش قدرت رو به رو شود. 

نوسان گیران انتظار دارند که قدرت نمایی بازارساز در سمت عرضه ارز به مرور کاهش یابد و قیمت دلار حتی با سطح محدودتری از تقاضا نسبت به شرایط کنونی، در مسیر صعودی قرار بگیرد. این در حالی است که برخی فعالان تصور می کنند، بازارساز باور دارد که با آرام تر شدن اوضاع کشور و احیای برجام، بازیگران افزایشی به عقب رانده خواهند شد. 

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید