پیش بینی قیمت دلار امروز 5 آبان

شکست هسته سخت دلار در بازار شبانه

کدخبر: ۵۳۰۴۴۴
اقتصادنیوز : هسته سخت دلار در معاملات دیشب شکست و بازیگران ارزی در بازار شبانه توانستند مرز 33 هزار تومان را فتح کنند .
شکست هسته سخت دلار  در بازار شبانه

به گزارش اقتصادنیوز ، هسته سخت دلار بالاخره در معاملات پشت خطی شب گذشته شکست. بازیگران ارزی در بازار شبانه توانستند مرز 33 هزار تومان را فتح کنند .

شکست هسته سخت دلار  در بازار شبانه 

پیشروی اسکناس آمریکایی در بازار شبانه در حالی اتفاق افتاد که بیش از 20 روز است که نرخ دلار در یک منقطه خاص زندانی شده بود. دیروز هم معاملات دلار نیمه تمام خاتمه پیدا کرده بود . 

واکنش دلار به تحریم های آمریکا 

عده از معامله گران افزایش قیمت دلار در بازار شبانه را ناشی از بسته تحریمی آمریکا علیه ایران می دانستند .این دسته از بازیگران ارزی باور دارند اینکه ما پیام بدهیم، آنها پیام بدهند، آنها تحریم کنند و ما تحریم کنیم، در نهایت می‌تواند بر ادامه مذاکرات احیای برجام هم تاثیر منفی بگذارد.

نرخ دلار هرات صعودی شد/  تکرار سناریور دیروز در بازار امروز؟

نرخ دلار هرات هم دیشب بر مدار صعود قرار گرفت. عده ای از معامله گران با اشاره به رفتار دلار در بازار دیشب قیمت دلار امروز را صعودی پیش بینی کرده اند. 
با این حال برخی فعالان اعتقاد دارند که روند کم نوسان در روز پنج شنبه ادامه پیدا خواهد کرد و خریداران و فروشندگان بزرگ در بازار حضور نخواهند یافت. 
برخی فعالان اعتقاد دارند، تجمع های صورت گرفته در شهر تهران موجب شده بود که نااطمینانی در میان برخی معامله گران بیشتر شود و آن ها تمایل چندانی برای حضور در بازار نداشته باشند.
اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید