جزئیات توزیع روزانه ۳۰ تن مرغ منجمد در خراسان

کدخبر: ۵۳۱۰۴۲
مدیرکل پشتیبانی امور دام خراسان رضوی گفت: در حال حاضر روزانه به طور میانگین ۳۰ تن مرغ منجمد با قیمت هر کیلو ۴۵ هزار تومان در استان توزیع می‌شود.
جزئیات توزیع روزانه ۳۰ تن مرغ منجمد در خراسان

به گزارش اقتصادنیوز به نقل از ایسنا، سعادت علی‌ نیا در خصوص توزیع مرغ منجمد در خراسان رضوی اظهار کرد: در حال حاضر هیچ محدودیتی برای توزیع مرغ منجمد در استان وجود نداشته و به هر میزان بازار کشش داشته و متقاضی موجود باشد آمادگی تامین مرغ منجمد جهت توزیع توسط مباشرین معرفی شده سازمان جهاد کشاورزی استان وجود دارد.

وی با اشاره به اینکه ذخیره سازی مرغ بر اساس قرارداد و خرید از تولیدکنندگان انجام می‌شود، افزود: از ابتدای سال جاری تاکنون حدود ۴۰۰۰ تن مرغ مازاد از تولیدکنندگان در استان خریداری و ذخیره سازی شده است.

مدیرکل پشتیبانی امور دام خراسان رضوی تصریح کرد: توزیع مرغ منجمد در استان بر اساس معرفی نامه سازمان جهاد کشاورزی انجام و در حال حاضر روزانه به طور میانگین ۳۰ تن مرغ منجمد در استان توزیع می‌شود. هر کیلو مرغ منجمد با قیمت مصوب ۴۵ هزار تومان در سردخانه‌های استان توزیع می‌شود. ذخیره مرغ منجمد در استان بالاتر از میزان خرید مرغ بوده و ذخیره سازی در سطح کشور به صورت متمرکز انجام می‌شود.

علی نیا در رابطه با مصرف مرغ در خراسان رضوی گفت: در استان به صورت میانگین  روزانه ۴۰۰ تا ۵۰۰ تن مرغ مصرف شده که این میزان شامل مرغ منجمد و گرم می‌شود.

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید