فشار خریداران به بازار سکه بیشتر شد

پیش بینی قیمت سکه از مسیر نرخ دلار/خطر بیخ گوش سکه بازان!

کدخبر: ۵۳۲۱۰۴
اقتصادنیوز: تحلیلگران فنی باور دارند در صورتی که نرخ دلار به مسیر افزایشی خود ادامه دهد و سکه به مرز مقاومتی ۱۶ میلیون و ۲۰۰ هزار تومان برسد این احتمال وجود دارد که خریداران بیشتری وارد بازار شوند و فلز گران بهای داخلی به محدوده ۱۶ میلیون و ۵۰۰ هزار تومانی بود. قیمتی که تاکنون بی سابقه بوده است.
پیش بینی قیمت سکه از مسیر نرخ دلار/خطر بیخ گوش سکه بازان!

به گزارش اقتصادنیوز ، قیمت دلار در روزهای اخیر ترمز بریده است و همین امر موجب شده قیمت سکه بر مدار افزایش قرار بگیرد.

فشار خریداران به بازار سکه

نرخ دلار در معاملات نقدی روز چهارشنبه وارد کانال ۳۴ هزار تومان شد و به تبع آن فشار خریداران به بازار سکه بیشتر شد و سکه هم یک کانال بالا رفت و به مرز ۱۶ میلیون تومان رسید.

دلار کوتاه نیامد، سکه پرواز کرد /سبقت دلار توافقی از سهمیه‌ای

حباب سنگین در بازار سکه

قیمت سکه دیروز ۱۶ میلیون و ۱۰۰ هزار تومان بود. نکته قابل توجه در شرایط فعلی حباب سنگین قیمت سکه است که به بالای ۲۰ درصد رسیده است.

خطر بیخ گوش سکه بازان

فعالان بازار سکه معتقدند در شرایط فعلی خطر بیخ گوش سکه بازان است. به عقیده این دسته از معامله گران در صورتی که نرخ دلار عقب نشینی کند ممکن است سکه ریزش کند.

پیش بینی قیمت سکه از مسیر نرخ دلار

با این حال تحلیلگران فنی باور دارند در صورتی که نرخ دلار به مسیر افزایشی خود ادامه دهد و سکه به مرز مقاومتی ۱۶ میلیون و ۲۰۰ هزار تومان برسد این احتمال وجود دارد که خریداران بیشتری وارد بازار شوند و فلز گران بهای داخلی به محدوده ۱۶ میلیون و ۵۰۰ هزار تومانی بود. قیمتی که تاکنون بی سابقه بوده است.

 

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید