پیش بینی قیمت سکه امروز یکشنبه 15 ابان 1401

کدخبر: ۵۳۲۷۷۱
اقتصادنیوز : روز شنبه بازار دلار هیجان بالایی را تجربه کرد ولی در بازار موازی، سکه تب و تاب کمتری داشت و حتی بخشی از حباب قیمتی خود را از دست داد.
پیش بینی قیمت سکه امروز یکشنبه 15 ابان 1401

به گزارش اقتصادنیوز به نقل از اکوایران، سطح حباب فلز گران بهای داخلی دیروز در کانال 14 درصدی قرار گرفت، حال آنکه در مقاطعی از هفته گذشته به بالای کانال 20 درصدی رفته بود. 

از نگاه برخی تحلیل گران، کاهش حباب سکه تحت تاثیر اقدامات جدید سیاست گذار بود. وعده انتشار اوراق سکه بهار آزادی و حمایت از بخش خصوصی برای عرضه سکه دو سیگنالی بود که توسط سیاست گذار ارسال شد و به نظر می رسد در ابتدای هفته تا حدی جلوی سرعت بی محابای رشد سکه را گرفت. با وجود این اتفاق که پیام مهمی برای سرمایه گذاران دارد، شماری از فعالان احتمال می دهند که در صورت ادامه افزایش قیمت دلار، سکه نیز بار دیگر در مسیر هیجانی قرار بگیرد و به بالای سطح حساس 16 میلیون و 500 هزار تومان برود. 

سکه هرگز در طول تاریخ معاملاتی خود نوسان بالای سطح 16 میلیون و 500 هزار تومان را تجربه نکرده است و این رکورد شکنی می تواند خریداران جدیدی را وارد بازار کند. با این حال، برخی فعالان اعتقاد دارند که مداخله احتمالی بازارساز در بازار سکه موجب خواهد شد که طی روزهای آتی، بازیگران این بازار با احتیاط بیشتری رفتار کنند.

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید