گزارش اقتصادنیوز از بازار ارز و طلا؛

عقبگرد قیمت سکه و طلا

کدخبر: ۵۳۵۱۹۱
اقتصادنیوز: بازار امروز چهارشنبه ۲۵ آبان ماه 1401 شاهد عقبگرد قیمت سکه و قیمت طلا بود
عقبگرد قیمت سکه و طلا

به گزارش اقتصادنیوز ، قیمت دلار در بازار ارز امروز چهارشنبه 25 آبان ماه نزولی بود.اسکناس آمریکایی امروز در در بازارهای همسایه عقب نشینی کرد. نرخ حواله درهم نیز امروز نزولی بود . 

قیمت دلار در بازار رسمی

صرافی ملی هم امروز قیمت خرید و فروش دلار را اعلام کرد. بر این اساس قیمت خرید دلار آمریکا 28 هزار و 855 تومان(بیست و هشت هزار و هشتصد و پنجاه و پنج تومان) و قیمت فروش دلار آمریکا  29 هزار و 145 تومان  (بیست و نه هزارو صد و چهل و پنج تومان) اعلام شد.قیمت فروش دلار توافقی هم امروز در حول و حوش 33 هزار و 950 وتومان معامله شد .

معامله گران منتظر نتیجه نشست شورای حکام

امروز پیش نویس قطعنامه پیشنهادی آمریکا و تروئیکای اروپایی علیه ایران تسلیم آژانس بین‌المللی انرژی اتمی شد و در زمان نوشتن این گزارش نشست شورای حکام در حال برگزاری است.

 در پیش‌نویس این قطعنامه بر «نگرانی عمیق» شورای حکام نسبت به مشکلات حل نشده ناشی از «فقدان همکاری کافی از سوی ایران» تاکید شده است.

محمد اسلامی، رئیس سازمان انرژی اتمی امروز درباره پیش نویس قطعنامه گفته اینپیش‌نویس از نظر ایران مردود است و فعلا سفری از آژانس به ایران در دستور کار نیست. به نظر می رسد معامله گران دلار در انتظار نتایج این نشست هستند تا مسیر حرکتی خود را تعیین کنند . 

افزایش قیمت اونس طلا

بازار جهانی طلا امروز شاهد پیشروی قیمت اونس طلا بود. فلز گران بهای جهانی امروز در حدود 7 دلار بالا رفت.قیمت اونس طلا در بازار امروز بالا رفت و بر روی 1778 دلار قرار گرفت. 

عقبگرد قیمت سکه و طلا 

در بازار داخلی ایران هم قیمت طلا 18 عیار امروز برخلاف روز گذشته آرایش نزولی به خود گرفت. فلز زرد رنگ داخلی امروز با 6 هزار و 200 تومان کاهش نسبت به روز قبل در محدوده 1 میلیون و 414 هزار و 700  تومان به فروش رسید. 

قیمت سکه امامی امروز 121 هزار تومان کاهش را تجربه کرد. سکه امروز با 16 میلیون و 327 هزار تومان معامله شد . فلز گزان بهای داخلی در نیمه ظهر  امروز در حول و حوش 16 میلیون و 350 هزار تومان تا 16 میلیون و 400 هزار تومان به فروش رسید.قیمت سکه عصر امروز در محدوده 16 میلیون و 403 هزار تومان بود . 

 

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    اخبار بیشتر در سرویس اقتصادی
    کارگزاری مفید