بی توجهی بازار سکه به کاهش نرخ دلار/ پیش بینی قیمت سکه 9 آذر

کدخبر: ۵۳۸۲۱۳
سکه بالای کانال 17 میلیون تومانی جا خوش کرده است. با وجود افت نسبی قیمت دلار در روز سه‌شنبه، فلز گران بهای داخلی توانست در محدوده 17 میلیون و 50 هزار تومان باقی بماند و به نزول اسکناس آمریکایی بی‌محلی کند.
بی توجهی بازار سکه به کاهش نرخ دلار/ پیش بینی قیمت سکه 9 آذر

به گزارش اقتصادنیوز به نقل از اکوایران، بی‌محلی سکه به نزول قیمت دلار، موجب شده است که انتظارات افزایشی برای برخی بازیگران بازار فلز گرانبهای داخلی فعال‌تر شود.

با این حال، شمار دیگری از معامله‌گران باور دارند در صورتی که در ابتدای روز جاری نیروی افزایشی خاصی وارد بازار دلار نشود، سکه به‌راحتی در مسیر نزولی قرار خواهد گرفت و مرز 17 میلیون تومان را از دست خواهد داد.

این دسته باور دارند که بدون حرکت افزایشی در بازار ارز دشوار است که سکه بتواند با سطح حباب بالای 15 درصد به رشد خود ادامه دهد. 

از نگاه کاهشی‌های بازار، در صورتی که سکه مرز 17 میلیون تومان را از دست دهد، محدوده 16 میلیون و 800 هزار تومان برای معامله‌گران اهمیت زیادی خواهد داشت.

افت سکه به زیر محدوده 16 میلیون و 800 هزار تومان می‌تواند انتظارات بنیادی معامله‌گران را تا حدی تغییر دهد. برعکس، افزایش به بالای محدوده 17 میلیون و 200 هزار تومان به سود افزایشی‌های بازار خواهد بود.

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید