مبلغ وام مشاغل خانگی تغییر کرد + شرایط دریافت

کدخبر: ۵۴۱۲۸۰
اقتصادنیوز: مبلغ وام مشاغل خانگی برای امسال ۳۰۰۰ میلیارد تومان بوده و هم‌اکنون بیش از ۱۹۰۰ میلیارد تومان طرح در بانکها موجود است که تا پایان سال سقف ۳۰۰۰ میلیارد تومان پرداخت خواهد شد.
مبلغ وام مشاغل خانگی تغییر کرد + شرایط دریافت

به گزارش اقتصادنیوز به نقل از ایسنا، معاون اشتغال وزیر کار با تشریح جزئیات پرداخت وام مشاغل خانگی از افزایش سقف تسهیلات طرح‌های اشتغال خانگی با سود ۴ درصد خبر داد.

خبر خوش برای سهامداران عدالت / سود یک میلیون تومانی برای این افراد + جزییات

محمود کریمی بیرانوند با اشاره به روند پرداخت تسهیلات مشاغل خانگی اظهار کرد: تسهیلات مربوط به طرح‌های مشاغل خانگی ابلاغ شده و در حال پرداخت است.

وی درباره میزان تسهیلات پیش بینی شده برای توسعه مشاغل خانگی، افزود: مبلغ تخصیصی برای امسال ۳۰۰۰ میلیارد تومان بوده و هم اکنون بیش از ۱۹۰۰ میلیارد تومان طرح در بانکها وجود دارد که تا پایان سال سقف ۳۰۰۰ میلیارد تومان پرداخت خواهد شد.

خبر مهم یارانه‌ای / واریزی این گروه کم یا قطع شد

کریمی بیرانوند درباره میزان وام پرداختی به طرح‌های مشاغل خانگی گفت: اگر کسی طرح اشتغال خانگی داشته باشد، بسته به نوع طرح اعم از مستقل یا پشتیبان از تسهیلات مربوطه بهره‌مند می‌شود. برای مشاغل مستقل پیش از این ۱۰۰ میلیون تومان و برای مشاغل پشتیبان و افرادی که چند نفر را تحت پوشش خود قرار می‌دهند، تا سقف دو میلیارد تومان وام درنظر گرفته شده بود.

معاون اشتغال وزیر کار سود تسهیلات اشتغال خانگی را ۴ درصد ذکر کرد و گفت: در راستای حمایت از تولیدات خانگی و کسب و کارهای خرد و خانگی، سقف تسهیلات برای مشاغل مستقل را به ۱۵۰ میلیون تومان و برای مشاغل پشتیبان به ۴ میلیارد تومان افزایش داده‌ایم.

وی از ایجاد بازارچه‌های مشاغل خانگی توسط شهرداری‌ها خبر داد و گفت: می‌توانیم این ظرفیت را در اختیار کسانی بگذاریم که مجوزهای مشاغل خانگی داشته باشند.

به گفته کریمی بیرانوند، گرفتن مجوز به کسب و کار رسمیت می‌بخشد و اگر فردی دارای مجوز مشاغل خانگی باشد، بسته‌های تشویقی دولت شامل حالش می‌شود و از امکانات و تسهیلات مشاغل خانگی با سود ۴ درصد بهره‌مند می‌شود.

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید