کانال شکنی نرخ دلار در بازار رسمی

خبر مهم از میرداماد به بازار دلار /قیمت طلا افزیشی شد

کدخبر: ۵۴۱۶۸۸
گفته می شود قیمت دلار امروز در تهران و بازارهای همسایه آرایش صعودی به خود گرفته است. دلار هرات امروز یک کانال بالا رفت و سلیمانیه از نیمه کانال دیروز عبور کرد. نرخ حواله درهم نیز امروز در مقایسه با روز قبل بالا رفته بود.
خبر مهم از میرداماد به بازار دلار /قیمت طلا افزیشی شد

به گزارش اقتصادنیوز ، بازار ارز تهران امروز با یک خبر مهم از سوی بانک مرکزی روبرو شد. مدیر روابط عمومی بانک مرکزی اعلام کرد  افشین خانی از معاونت ارزی این بانک برکنار شد و با حکم رئیس کل بانک مرکزی، محمد آرام به سمت معاون ارزی بانک مرکزی منصوب شد.

از سوی دیگر  محمد اسلامی رئیس سازمان انرژی اتمی ایران در حاشیه جلسه امروز هیات در جمع خبرنگاران خبر داد: مسئولان آژانس در روزهای آینده به تهران می‌آیند

از نگاه برخی از معامله گران بعد از مدت ها اختلاف میان ایران و آژانس و صدور 2 قطعنامه در شورای حکام  علیه ایران این خبر در واقع در شرایطی که بازار ارز تهران  آرایش صعودی به خود گرفته ممکن است در ادامه معاملات امروز زمینه ساز کاهش قیمت دلار شود.

تداوم افزایش قیمت دلار 

گفته می شود قیمت دلار امروز در تهران و بازار های همسایه آرایش صعودی به خود گرفته است. دلار هرات امروز  یک کانال بالا رفت و سلیمانیه از نیمه کانال دیروز عبور کرد. نرخ حواله درهم نیز امروز در مقایسه با روز قبل بالا رفته بود.

مرغ بازار دلار یک پا دارد؟

عده ای از معامله گران می گفتند مرغ بازار یک پا دارد و تا زمانی که اسکناس آمریکایی در هرات و نرخ حواله درهم نزولی نشود نباید انتظار عقب نشینی بازیگران ارزی بازار ارز تهران را داشت.

کانال شکنی نرخ دلار در بازار رسمی

در سمت رسمی بازار هم امروز نرخ دلار امروز  در صرافی ملی ، بازار متشکل ارزی و دلار توافقی  مسیر صعود را دنبال کرد. رخ دلار توافقی امروز در کانال 36 هزار تومان معامله شد و تا سطح 36 هزار و 385 تومان بالا رفت.این قیمت در مقایسه با قیمت بسته شده دیروز تقریبا 450 تومان افزایش را نشان می دهد . قیمت دلار متشکل هم امروز وارد کانال 36 هزار تومان شد و به 36 هزار و 200 تومان رسید. این قیمت در مقایسه با روز قبل 631 تومان بالاتر بود.   

در صرافی صرافی ملی هم امروز  قیمت خرید اسکناس آمریکایی در محدوده 36 هزار و 380 تومان بود و قیمت فروش آن  36 هزار و 748 اعلام شد. 

قیمت طلا افزیشی شد/ سکه رسمی کاهشی شد

قیمت اونس طلا روز گذشته وارد کانال 1800 دلار شد.فلز گران بهای جهانی ظهر امروز در محدوده 1808 دلار معامله شد. در بازار داخلی ایران هم ظهر امروز  قیمت طلا 18 عیار 29 هزار و 700 توما ن گران شد و  در محدوده 1 میلیون و 698 هزار و 200 تومان به فروش رسید.قیمت سکه رسمی هم امروز در مقایسه با روز قبل کاهش را تجربه کرد. 

 

 

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید