رصد بازار ملک؛

قیمت آپارتمان های قدیمی در پایتخت+جدول

کدخبر: ۵۴۴۳۰۸
اقتصادنیوز: حتی در گران‌ترین مناطق شهر تهران نیز امکان جست‌وجوی فایل‌هایی که قیمتشان از حدود قیمت منطقه پایین‌تر باشد ممکن است؛ کافی است جست‌وجوی خود را در گروه سنی آپارتمان‌های سالخورده با سن بنای ۲۰ سال به بالا متمرکز کنید.
قیمت آپارتمان های قدیمی در پایتخت+جدول
به گزارش اقتصادنیوز به نقل از دنیای اقتصاد نوشت: بازار مسکن شهر تهران اگرچه روزهای کم‌رونقی را سپری می‌کند، اما خرید و فروش آپارتمان‌های سالخورده به دلیل مزیت قیمتی نسبی در برابر دیگر  فایل‌ها، متقاضی دارد. با این حال درون محدوده سنی سالخورده‌ها در بازار مسکن نیز برخی از املاک به دلیل اینکه مشاعات مقبول و بازسازی شده ندارند، بعضا ماه‌ها در صف  فروش باقی مانده‌اند.
امید به فروش املاک سالخورده در مورد واحدهایی که مشاعات آن در کنار داخل واحد بازسازی شده باشد و از حداقل امکانات ضروری یعنی آسانسور برخوردار باشد، بیشتر است؛ کمااینکه واسطه‌های ملکی می‌گویند این قبیل فایل‌ها بازدیدکننده بیشتری دارد و تماس‌گیرندگان با آگهی‌دهندگان در نیازمندی‌های آنلاین ملکی در تماس خود درباره نوع بازسازی مشاعات نیز سوال می‌کنند و اگر مقبولیت نسبی حاصل شود، برای بازدید مراجعه می‌کنند.
در جدول بالا قیمت پیشنهادی فروش 40 واحد آپارتمان مسکونی با سن بنای 20 سال به بالا گردآوری شده است که پراکندگی آن به لحاظ جغرافیایی تقریبا عمده مناطق شهر را پوشش داده و نشان می‌دهد متقاضیان خرید مسکن در همه مناطق، گزینه‌های سالخورده متعددی برای بررسی پیش رو دارند.
xpeWAMTr6NAf
اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید