بازار دلار در انتظار حراج ربع سکه/ پیش بینی قیمت دلار امروز ۲۲ دی

کدخبر: ۵۴۸۱۲۴
اگر امروز در بازار هرات یا سلیمانیه، بازیگران ارزی احتیاط را کنار نگذارند، بعید است که در بازار تهران نیز معامله گران بی گدار به آب بزنند و خرید و فروش های سنگینی را انجام دهند.
بازار دلار در انتظار حراج ربع سکه/ پیش بینی قیمت دلار امروز ۲۲ دی

به گزارش اقتصادنیوز به نقل از اکوایران، بازیگران دلار منتظر هستند روند حراج ربع سکه در ابتدای هفته آینده و استقبال از این حراج را مشاهده کنند. آن ها تصور می کنند در صورتی که نرخ ربع سکه در حراج فاصله معناداری از نرخ بازار داشته باشد، بخشی از معامله گران ارزی به طور موقت به سوی حراج خواهند شتافت و میزان نقدینگی در بازار آزاد ارز کاهش خواهد یافت. از نگاه آن ها، چنین اتفاقی می تواند به صورت تاثیرگذاری، توان افزایشی های بازار دلار را کاهش دهد.  البته عده ای نیز باور دارند سطح حباب در بازار ربع سکه به اندازه ای بالاست که معامله گران بنیادی تمایل زیادی برای حضور در حراج نخواهند داشت و این اتفاق از نگاه آن ها، تاثیری بر بازار ارز نخواهد داشت. 

از نگاه این دسته از فعالان، در صورتی که دلار بالای مرز روانی باقی بماند، به مرور جسارت خرید در این بازار بیشتر خواهد شد و کار بازارساز برای بازگشت قیمت به زیر مرز روانی در مسیر دشواری قرار خواهد گرفت. با این حال، حداقل در روزهای گذشته بازار روند نسبتا آرامی داشت و ممکن است بازار در روز پنج شنبه نیز به همین نوسانات کم دامنه ادامه دهد. اگر امروز در بازار هرات یا سلیمانیه، بازیگران ارزی احتیاط را کنار نگذارند، بعید است که در بازار تهران نیز معامله گران بی گدار به آب بزنند و خرید و فروش های سنگینی را انجام دهند.

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید