قیمت طلا 18 عیار در مسیر کاهش

زمستانِ سخت در بازار دلار و سکه /معامله گران محتاط شدند

کدخبر: ۵۴۸۸۲۶
اقتصادنیوز : به نظر می رسد هوای سرد دامن گیر بازار شده و برف و سرما روند معاملات را قفل کرده است.
زمستانِ سخت در بازار دلار و سکه /معامله گران محتاط شدند

به گزارش اقتصادنیوز ، بررسی روند بازار ارز در دومین روز هفته حکایت از نوسان محدود نرخ دلار دارد. امروز قیمت دلار در تهران و بازارهای همسایه مانند روزهای گذشته در یک محدوده خاص معامله شد. نرخ حواله درهم نیز نسبت به دیروز تقریبا ثابت بود. 

به نظر می رسد هوای سرد دامن گیر بازار شده  و برف و سرما روند معاملات را قفل کرده است. 

از نگاه برخی فعالان، کاهش نوسانات دلار و همچنین پایین آمدن حجم معاملات در بازار اسکناس آمریکایی پیام معناداری به برخی بازیگران ارزی داده است.

در واقع سرد بودن شرایط معاملات ارزی، به بازیگرانی که قصد ورود به بازار ارز یا خروج از آن را داشته‌اند، به طور موقت چنین پیامی را مخابره کرده است که فعلا خرید و فروش خاصی را انجام ندهند.

دستگیری ۱۹۸ نفر از دلالان و اخلاگران بازار ارز 

البته از نگاه برخی از تحلیلگران ارزی تداوم بازداشت دلالان ارزی در چند وقت اخیر هم باعث شده سطح احتیاط معامله گران بیشتر شود.رئیس پلیس پایتخت امروز  از دستگیری ۱۹۸ نفر از دلالان و اخلاگران بازار ارز در هفته‌های اخیر خبر داد.

قیمت دلار در بازار رسمی 

در سمت رسمی بازار هم امروز  قیمت دلار  متشکل ظهر امروز  در محدوده 38 هزار و 790 تومان به فروش رسید. این قیمت در مقایسه با روز قبل رشد بیش از 500 تومانی را نشان می دهد . 

قیمت دلار توافقی امروز 38 هزار و 667 تومان بود. این قیمت در مقایسه با نرخ بسته شده روز گذشته 220 تومان افت کرده بود. 

کاهش قیمت طلا  18 عیار 

در بازار داخلی ایران هم قیمت طلا 18 عیار تا محدوده 1 میلیون و 930 هزار و 700 تومان بالا رفت.قیمت هر گرم طلا ۱۸ عیار ظهر  امروز 1 میلیون و 925 هزار تومان بود که در مقایسه با روز قبل تقریبا 5 هزار تومان هزار تومان پایین تر بود. 

رشد محدود قیمت سکه 

قیمت سکه امامی امروز در  سایت اتحادیه طلا و ارز  تا سطح 21 میلیون و 255 هزار تومان بالا رفت . فلز زرد رنگ داخلی ظهر امروز در  سایت اتحادیه طلا و ارز با 21 میلیون و 251 هزار تومان معامله شد.این قیمت در مقایسه با روز قبل 6 هزار تومان افزایش  پیدا کرده بود. 

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید