گزارش نیمروزی «اقتصادنیوز» از بازار طلا و ارز؛

جهش قیمت سکه و ربع سکه /نوسان محدود قیمت دلار و درهم

کدخبر: ۵۴۹۰۳۹
قیمت ربع سکه ظهر امروز پرواز کرد. ربع سکه امروز به 7 میلیون و 900 هزار تومان رسید. این قیمت در مقایسه با روز قبل 150 هزار تومان بیشتر بود.
جهش قیمت سکه و ربع سکه /نوسان محدود قیمت دلار و درهم

به گزارش اقتصادنیوز ، قیمت دلار امروز دوشنبه 26 دی ماه نوسان صعودی محدودی را ثبت کرد.دیشب هم در بازار پشت‌خطی دامنه نوسانات دلار محدود بود.

نرخ دلار در بازار ارز هرات مسیر رشد را دنبال کرد. اسکناس آمریکایی در شروع معاملات بازار یاد شده تقریبا 250 تومان از قیمت بسته شده دیروز بالاتر معامله شد.

در سلیمانیه هم نرخ دلار که روز گذشته از مرز مقاومتی پایین آمده بود امروز از مرز فوق بالا رفت و یک قدمی کانال جدید رسید. نرخ حواله درهم امروز نسبت به روز قبل رنج بود. 

قیمت دلار در بازار رسمی 

در سمت رسمی بازار هم امروز قیمت دلار  متشکل ظهر امروز  در محدوده 38 هزار و 690 تومان به فروش رسید. این قیمت در مقایسه با روز قبل رشد نزدیک به 500 تومانی را نشان می دهد.

قیمت دلار توافقی امروز 38 هزار و 816 تومان بود. این قیمت در مقایسه با نرخ بسته شده روز گذشته 66 تومان افت کرده بود.

رشد قیمت طلا و سکه در بازار

بازار طلا امروز شاهد رشد قیمت بود .قیمت هر گرم طلا ۱۸ عیار امروز تا محدوده 1 میلیون و 927 هزارو 500 تومان بالا رفت و در نیمه ظهر در محدوده 1 میلیون و 926 هزارو 600 تومان به فروش رسید. روز گذشته قیمت طلا 18 عیار با 1میلیون و 921 هزار و 500 تومان بسته شده بود. 

صعود قیمت سکه و ربع سکه 

قیمت سکه امامی هم  امروز در  سایت اتحادیه طلا و ارز با 21 میلیون و 305 هزار تومان معامله شد.این قیمت نسبت به دیروز 103 هزار تومان افزایش را نشان می دهد. 

قیمت ربع سکه امروز پرواز کرد. ربع سکه ظهر امروز به 7 میلیون و 900 هزار تومان رسید. این قیمت در مقایسه با روز قبل 150 هزار تومان بیشتر بود. 

دومین روز فروش سکه در بورس

افزایش قیمت ربع سکه در بازار آزاد در حالی است که فروش مجدد ربع سکه از صبح امروز در بورس آغاز شده است و خریداران تا ساعت ۱۳ برای ثبت سفارش فرصت داشتند.

در نخستین روز عرضه ربع سکه در بورس از ۵۰۰ هزار قطعه سکه در نظر گرفته شده توسط بانک مرکزی، ۲۸۰۰ سکه فروش رفت.خریداران می‌توانند پنج روز کاری بعد از خرید سکه در بورس، به خزانه بانک‌های عامل مراجعه کنند و با ارائه اسناد مربوط به بورس، به‌صورت فیزیکی، معادل سکه‌های خریداری‌شده را تحویل بگیرند.

گفتنی است، در اولین عرضه گواهی سپرده ربع سکه طلا در بورس کالا، ۷۴۴ کد حقیقی موفق به خرید ۲۸۰۰ قطعه ربع سکه طلا به قیمت ۷ میلیون و ۲۰۰ هزار تومان شدند.

 

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید