حباب سکه رکورد زد / پیش بینی قیمت سکه امروز 3 بهمن

کدخبر: ۵۵۰۵۶۰
حباب سکه امامی رکورد جدیدی را ثبت کرده است. برخی فعالان باور دارند که این سطح از حباب نشان می‌دهد که قیمت سکه از پشتوانه کافی برای ادامه رشد قیمت برخوردار نیست.
حباب سکه رکورد زد / پیش بینی قیمت سکه امروز 3 بهمن

به گزارش اقتصادنیوز به نقل از اکوایران، روز یکشنبه (۲ بهمن) حباب  سکه امامی  به بالای 5 میلیون تومان رسید که در بازار این فلز گرانبها بی‌سابقه محسوب می‌شود.

دیروز سکه امامی بدون توجه به  روند قیمت دلار  به حرکت در مسیر صعودی ادامه داد و وارد کانال جدیدی شد. بی‌محلی سکه به روند دلار موجب شد که فاصله ارزش ذاتی سکه و قیمت بازار به طور معناداری بیشتر شود.

افزایش حباب از نگاه فعالان موجب شده است که احتمال خرید بازیگران بنیادی پایین بیاید، چراکه سطح اطمینان نسبت به آینده قیمتی سکه با این میزان از حباب، چندان بالا نیست.

در واقع برخی فعالان باور دارند که این سطح از حباب نشان می‌دهد که  قیمت سکه  از پشتوانه کافی برای ادامه رشد قیمت برخوردار نیست و احتمال می‌دهند که امروز برخی از معامله‌گران از خریدهای قبلی خود سودگیری کنند.

فاصله ارزش ذاتی و قیمت بازاری سکه دیروز به نزدیک 25 درصد رسیده بود؛ امری که نشان می‌داد یک‌چهارم از قیمت سکه بازار با متغیرهای بنیادی اثرگذار در بازار فلز گرانبهای داخلی هماهنگی ندارد. 

در این میان، برخی فعالان باور دارند افزایش حباب نشان از انتظارات افزایشی معامله‌گران بازار دارد و تنها با اصلاح انتظارات تغییر خواهد کرد.   

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید