قیمت طلا و بیت‌کوین منتظر یک اتفاق مهم /قیمت اتریوم نوسان داشت

کدخبر: ۵۵۲۵۸۴
طلا امروز در آستانه ثبت سومین ماه صعودی متوالی قرار گرفته است. سه ماهیی که در آن طلا از کانال 1600 دلاری تا قیمت های بالاتر از 1900 دلار پیشروی کرده است.
قیمت طلا و بیت‌کوین منتظر یک اتفاق مهم /قیمت اتریوم نوسان داشت

به گزارش اقتصادنیوز به نقل از اکوایران، بازدهی قیمتی طلا در بازارهای جهانی در روزی که گذشت همانند روزهای گذشته پایین بود، و بیشتر توجه ها به نتایج نشست فدرال رزرو دوخته شده است. این نشست دو روزه فردا به پایان خواهد رسید.

قیمت طلا امروز تا مقاومت 1900 دلاری پایین رفت اما در ادامه روز مجددا به سمت قیمت 1925 دلار بازگشت. با این وجود طلا امروز در آستانه ثبت سومین ماه صعودی متوالی قرار گرفته است. سه ماهیی که در آن طلا از کانال 1600 دلاری تا قیمت های بالاتر از 1900 دلار پیشروی کرده است.

عامل عمده این موضوع نیز افزایش احتمال کاهش سرعت رشد نرخ بهره توسط فدرال رزرو از نگاه بازارها بوده است. شاخص دلار آمریکا نیز که اکنون در کانال 102 واحدی قرار دارد نیز در آستانه چهارمین ماه متوالی نزولی قرار گرفته است. شاخص دلار آمریکا طی این مدت از کانال 114 واحدی که سقف بیست ساله ارزش پول آمریکا بود که محدوده کنونی سقوط کرده است. کاهش ارزش دلار با کاهش قیمت طلا برای دارندگان دیگر ارزها راه را برای صعود قیمت طلا هموار کرده است.

تحلیل گران به معامله گران هشدار داده اند که این هفته اتفاقات زیادی در بازار می افتد و به احتمال زیاد قیمت ها نوسان زیادی خواهد داشت. برخی از تحلیل گران مرز 1950 دلاری را قله قابل دسترسی برای طلا در کوتاه مدت می دانند.

بیت کوین نیز امروز در محدوده قیمتی 23 هزار و 100 دلار نوسان داشت. قیمت بیت کوین دو هفته ای است که میان کانال های 22 و 23 هزار دلاری نوسان دارد، و پس از شروع طوفانی ماه ژانویه اکنون در این محدوده گیر افتاده است. با این وجود در حالی امروز ماه به پایان می رسد که بزرگ ترین رمزارز جهان طی این ماه نزدیک به 40 درصد افزایش قیمت داشته است.

 

چارت بیت

اتریوم نیز امروز در همان محدوده قیمتی روز قبل یعنی کانال 1500 دلاری نوسان داشت. دومین رمزارز بزرگ جهان نیز در ماهی که گذشت نزدیک به 33 درصد رشد قیمت داشت.

 

چارت اتر

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید