بی‌دلیل از خرید و فروش ارز خودداری نکنید؛

هشدار تعلیق و ابطال مجوز فعالیت صرافی ها/ ماجرا چیست؟

کدخبر: ۵۵۲۶۷۷
بانک مرکزی در اخطاری به صرافی‌های مجاز اعلام کرد: صرافی نباید بدون دلیل موجه و تایید این بانک از خرید و فروش ارز خودداری کند.در صورت استمرار این تخلف می‌تواند منجر به تعلیق یا ابطال مجوز فعالیت صرافی در چارچوب مقرارت ذیربط گردد.
هشدار تعلیق و ابطال مجوز فعالیت صرافی ها/ ماجرا چیست؟

به گزارش اقتصادنیوز به نقل از تسنیم ، اداره نظارت بر موسسات پولی غیر بانکی بانک مرکزی در نامه‌ای به صرافی‌ها اعلام کرد: حسب بررسی‌های به عمل آمده توسط بازرسان این بانک محرز گردیده، برخی از شرکت‌های صرافی بدون دلیل موجه و بدون تایید این بانک، اقدام به متوقف نمودن عملیات خود نموده و از فعالیت خرید و فروش ارز خودداری می‌نمایند. این اقدام علاوه بر اینکه مصداق تخلف موضوع بند ۵ از ماده ۴۱ دستورالعمل اجرایی تاسیس، فعالیت و نظارت بر صرافی‌ها می‌باشد، در صورت استمرار این تخلف می‌تواند منجر به تعلیق یا ابطال مجوز فعالیت صرافی در چارچوب مقرارت ذیربط گردد.

این 4 خودرو را فردا به قیمت کارخانه بخرید

با توجه به اینکه طرح رتبه‌بندی شرکت‌های صرافی در دستور کار این بانک قرار دارد، حجم معاملات و حضور موثر در بازار ارز از مولفه‌های مهم این طرح محسوب شده و منجر به افزایش رتبه کمی و کیفی صرافی می‌گردد؛ که در ادامه صرافی‌های برتر مشمول مشوق‌های ویژه خواهند شد.

قیمت این خودروها یک شبه جهش کرد!

بانک مرکزی جمهوری اسلامی ایران , قیمت ارز , قیمت دلار ,

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید