رصد بازار خودرو؛

زمان قرعه کشی ایران خودرو مشخص شد+ جزئیات

کدخبر: ۵۵۳۵۶۸
زمان قرعه کشی ایران خودرو مشخص شد. مراسم قرعه کشی محصولات شرکت ایران خودرو در قالب طرح پیش فروش متقاضیان عادی طرح ویژه حمایت از خانواده و جوانی جمعیت و فرسوده غیر تاکسی، به صورت همزمان روز سه‌شنبه مورخه ۲۵ بهمن‌ماه برگزار می شود.
زمان قرعه کشی ایران خودرو مشخص شد+ جزئیات

به گزارش اقتصادنیوز به نقل از تسنیم، ایران خودرو هم زمان با فرارسیدن دهه فجر، طرح بزرگ پیش فروش محصولات خود را با عرضه تعداد قابل توجهی خودرو اجرا کرده است. در این طرح، چهار محصول وانت آریسان دوگانه سوز، راناپلاس، سورن پلاس بنزینی و پارس با موتور XU7 با موعد تحویل از چهارماهه تا یک ساله با اختصاص سود مشارکت عرضه شده است. این طرح برای سه گروه متقاضیان عادی، طرح حمایت از خانواده و جوانی جمعیت و متقاضیان جایگزینی خودروهای فرسوده فعال است.

  به منظور فراهم سازی شرایط لازم برای دست یابی مشتریان واقعی و مصرف کنندگان به خودرو، بخشی از وجه خودرو در حساب وکالتی که توسط متقاضیان نزد بانک های ملی، ملت، سپه، تجارت و صادرات افتتاح کرده‌اند، مسدود می شود و پس از اعلام نتایج قرعه کشی و مشخص شدن فهرست برندگان، متقاضیانی که برنده نشده اند، می توانند نسبت به برداشت از حساب اقدام کنند و مشتریان منتخب در قرعه کشی با تکمیل وجه مطابق پیش پرداخت اعلامی در بخش نامه نسبت به انتقال وجه از طریق درگاه رسمی ایران خودرو و تکمیل ثبت نام اقدام کنند.

مراسم قرعه کشی محصولات شرکت ایران خودرو در قالب طرح پیش فروش متقاضیان عادی طرح ویژه حمایت از خانواده و جوانی جمعیت و فرسوده غیر تاکسی، به صورت همزمان  روز سه‌شنبه مورخه 25 بهمن‌ماه ساعت 11 در سالن کنفرانس معاونت بازاریابی و فروش ایران خودرو برگزار می شود.

 

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید