پیش بینی قیمت دلار امروز دوشنبه 17 بهمن

کدخبر: ۵۵۳۵۸۱
دلار در اولین روز کاری هفته، رشد خاصی را تجربه نکرد و فروش‌ها نیز به اندازه‌ای نبود که این ارز را به سوی کانال‌های پایین‌تر ببرد.
پیش بینی قیمت دلار امروز دوشنبه 17 بهمن

به گزارش اقتصادنیوز به نقل از اکوایران، این اتفاق در حالی رخ داد که در روزهای انتهایی هفته در بازار پشت خطی، اسکناس آمریکایی در مسیر افزایشی قرار گرفته بود و برخی فعالان انتظار داشتند که به این واسطه، دلار در روز یکشنبه مسیر صعودی را تجربه کند.

با این حال، شماری از فعالان عنوان می‌کنند که عرضه بازارساز در روز دوم هفته مانع از صعود دلار شد و جو تعادل به بازار بازگشت. سکه‌بازان نیز روز یکشنبه نتوانستند در بازار دلار خلل وارد کنند و خبری از خریدهای سنگین این گروه از معامله‌گران نبود.

به گفته برخی تحلیلگران، بازار در دوران دهه فجر سال جاری نوسان خاصی را تجربه نکرده است و این موضوع از نگاه آن‌ها نشان می‌دهد که بازاراساز با عرضه ارز قصد دارد که اجازه ندهد هیجان خاصی به دلار سرایت کند.

با توجه به مداخله بازارساز، عده‌ای از فعالان باور دارند که در روز جاری نیز نوسان خاصی در بازار دلار رخ ندهد. از نگاه برخی فعالان در صورتی اسکناس آمریکایی در بازار داخلی دچار نوسان سنگین خواهد شد که این ارز در بازارهای همسایه رشد معناداری را تجربه کند، اتفاقی که حداقل در روز یکشنبه رخ نداد.

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    اخبار بیشتر در سرویس اقتصادی
    کارگزاری مفید