هجدهمین کنفرانس بین‌المللی توسعه منابع انسانی برگزار می‌شود

کدخبر: ۵۵۴۴۹۳
اقتصادنیوز: سازمان مدیریت صنعتی با حمایت سازمان گسترش و نوسازی صنایع ایران و همکاری انجمن مدیریت منابع انسانی ایران هجدهمین کنفرانس بین المللی توسعه منابع انسانی را در 24 و 25 بهمن ماه برگزار می‌کند.
هجدهمین کنفرانس بین‌المللی توسعه منابع انسانی برگزار می‌شود

به گزارش اقتصادنیوز ،  نقش اکوسیستم منابع انسانی درارتقا امید، باور و اعتماد، موضوع اصلی این کنفرانس است.

این کنفرانس به مسایل و چالش‌های توسعه منابع انسانی در بنگاه‌های کسب‌وکار اعم از شرکت‌های بزرگ و شرکت‌های کوچک و متوسط می‌پردازد و تاکید ویژه‌ای بر نوآوری، ابتکار، بازنگری، ارزیابی و تبادل تجربه‌های داخلی و بین‌المللی در زمینه توسعه منابع انسانی دارد.

از دیگر محورهای این کنفرانس می‌توان به مدیریت منابع انسانی در سازمان‌های پلتفرمی و شرکت‌های کوچک و متوسط، تحول دیجیتال و تاثیرات آن بر حوزه منابع انسانی و پایداری کسب‌وکار، نقش منابع انسانی در نگهداشت استعدادها و کاهش مهاجرت‌های پنهان و آشکار و نسل‌های نوظهور، سازمان‌های نوپدید اشاره کرد.

منابع انسانی هوشمند، تحلیل‌گری داده‌ها و نقش آن در پیشبرد اهداف کسب‌وکار، سیاستگذاری در مدیریت عملکرد و جبران خدمات، برنامه‍‌ریزی توسعه فردی و استفاده از ابزارهای نوین کوچینگ، منتورینگ و مربیگری و نقش تکنولوژی در بهبود فرآیندهای منابع انسانی از دیگر موضوعات محوری هجدهمین کنفرانس بین‌المللی توسعه منابع انسانی است.

علاوه بر سخنرانی و پنل‌های گفت‌وگو چندین کارگاه تخصصی نیز درباره نقش اکوسیستم منابع انسانی درارتقا امید، باور و اعتماد برگزار می‌شود.

دنیای اقتصاد 2216

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    اخبار بیشتر در سرویس سایر رسانه ها
    کارگزاری مفید