میادین میوه و تره‌بار تهران در روز 22 بهمن باز هستند؟

کدخبر: ۵۵۴۵۶۳
مدیرعامل سازمان مدیریت میادین میوه و تره‌بار شهرداری تهران اظهار کرد: میادین اصلی میوه و تره بار شهرداری تهران روز شنبه 22 بهمن ماه از ساعت 14 و 30 دقیقه تا ۱۸ آماده خدمات رسانی به مردم هستند.
میادین میوه و تره‌بار تهران در روز 22 بهمن باز هستند؟

به گزارش اقتصادنیوز به نقل از فارس، مدیرعامل سازمان مدیریت میادین میوه و تره‌بار شهرداری تهران از تعطیلی میادین در صبح روز شنبه 22 بهمن خبر داد و گفت: میادین اصلی میوه و تره بار شهرداری تهران روز شنبه 22 بهمن ماه از ساعت 14 و 30 دقیقه تا ۱۸ آماده خدمات رسانی به مردم هستند.

ایوب فصاحت مدیرعامل سازمان مدیریت میادین میوه و تره‌بار شهرداری تهران اظهار کرد: میادین اصلی میوه و تره بار شهرداری تهران روز شنبه 22 بهمن ماه از ساعت 14 و 30 دقیقه تا ۱۸ آماده خدمات رسانی به مردم هستند.

وی در ادامه بیان کرد: امروز طبق روال هرساله فعالیت میادین میوه و تره بار در روز 22 بهمن به طور کامل تعطیل اعلام شد، ولی بنا به آخرین تصمیم و تاکید وزارت جهادکشاورزی که در راستای رفاه هرچه بیشتر حال شهروندان اتخاذ شد، 22 میادین اصلی میوه و تره بار فردا از ساعت ۱۴ و ۳۰ دقیقه لغایت ۱۸ باز می‌باشند.

مدیرعامل سازمان مدیریت میادین میوه و تره‌بار شهرداری تهران افزود: پرسنل سازمان در تلاش هستند بیشترین خدمات را به بهترین شکل ممکن به مردم داشته باشند و قطعا این تصمیم هم در همین راستا بوده است.

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید