با موعد تحویل ۹۰ روزه؛

فوری/ فروش فوق‌العاده سایپا آغاز شد

کدخبر: ۵۵۵۳۳۲
گروه خودروسازی سایپا از ساعت ۱۴ امروز سه‌شنبه (۲۵ بهمن ماه) طرح فروش فوق‌العاده سایپا ۱۵۱ SE را در حالی اجرایی می‌کند که قیمت این خودرو نسبت به مرحله قبلی عرضه آن در آذر ماه، ۱۵ درصد معادل ۳۰ میلیون تومان افزایش پیدا کرده است.
فوری/ فروش فوق‌العاده سایپا آغاز شد

به گزارش اقتصادنیوز به نقل از ایسنا، پس از اجرای طرح پیش‌فروش یکساله چهار محصول گروه خودروسازی سایپا به مناسبت چهل و چهارمین سالروز پیروزی انقلاب اسلامی، این گروه خودروسازی، فروش فوق‌العاده وانت ۱۵۱ خود را در رنگ سفید و با قیمت قطعی ۱۹۹ میلیون و ۸۷۱ هزار تومان عرضه می‌کند.

فروش خودرو تارا ۱۱۰ میلیون تومان زیر قیمت بازار!

این در حالیست که مرحله قبلی عرضه این خودرو در آذر ماه سال جاری با قیمت ۱۶۹ میلیون و ۸۷۱ هزار تومان عرضه شد؛ بنابراین در این مرحله از فروش نسبت به طرح قبلی عرضه آن (در عرضه دو ماه) افزایش قیمت ۳۰ میلیون تومانی این محصول دیده می‌شود. ضمن اینکه در همان عرضه آذر ماه هم نسبت به عرضه آن در آبان ماه، افزایش قیمت ۹ میلیون و ۲۲۶ هزار تومان را تجربه کرده بود؛ چرا که این محصول گروه خودروسازی سایپا در آبان ماه ۱۴۰۱ با قیمت قطعی ۱۶۰ میلیون و ۷۴۵ هزار تومان برای فروش فوق‌العاده عرضه شده بود.

بر این اساس از ابتدای نیمه دوم سال جاری تاکنون، ۳۹ میلیون و ۲۲۶ هزار تومان قیمت وانت ۱۵۱ سایپا، درب کارخانه افزایش پیدا کرده است.

برای شرکت در این مرحله از فروش سایپا ۱۵۱ SE با موتور M۱۳، متقاضیان از ساعت ۱۴ امروز (سه‌شنبه بهمن ماه) با مراجعه به سایت فروش گروه خودروسازی سایپا به نشانی اینترنتی  saipa.iranecar.com نسبت به ثبت‌نام اقدام کنند.

در این مرحله از فروش محدودیت‌های هر کد ملی یک خودرو، عدم پلاک انتظامی فعال، دارا بودن گواهینامه معتبر، حداقل سن ۱۸ سال، عدم خرید طی ۴۸ ماهه گذشته از ایران‌خودرو و سایپا، شماره تلفن به‌نام فرد متقاضی و عدم امکان صلح  و انتقال خودرو بصورت وکالتی اعمال می‌شود.

آغاز طرح فروش فوق‌العاده سایپا با قیمت ۱۹۹.۸ میلیونی

گفتنی است، با توجه به نوع خودرو عرضه شده، پیش‌شرط تعریف حساب وکالتی در این مرحله از فروش سایپا لحاط نمی‌شود.

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    اخبار بیشتر در سرویس اقتصادی
    کارگزاری مفید