ردپای اژدها در بازار ارز و سکه

قیمت سکه در نقطه جوش /پیش بینی بازار سکه

کدخبر: ۵۵۵۴۵۱
بررسی ها نشان می دهد قیمت اسکناس آمریکایی مهم ترین نرخی است که به قیمت سکه جهت می دهد و روند حرکتی بازار سکه را مشخص می کند.
قیمت سکه در نقطه جوش /پیش بینی بازار سکه

به گزارش اقتصادنیوز ، این روزها قیمت دلار لیدر بازار سکه شده است.همین امر موجب شده  سکه با وجود حباب ۵ میلیون تومانی باز هم خریدار داشته باشد.

دلار لیدر سکه شد

بررسی ها نشان می دهد قیمت اسکناس آمریکایی مهم ترین نرخی است که به قیمت سکه جهت می دهد و روند حرکتی بازار سکه را مشخص می کند.

این 7 خودروی جذاب را بدون قرعه کشی بخرید

قیمت سکه به سقف رسید

روز دوشنبه فلز گران بهای داخلی در محدوده ۲۵ میلیون و ۱۵۰هزار تومان به فروش رسیده بود.

اقتصادنیوز برای پیش بینی روز سه شنبه نوشته بود؛« نوسانات افزایشی نرخ دلار، دلیل اصلی رشد قیمت سکه است.اگر قیمت سکه در روز‌ سه شنبه با شوک صعودی دلار به بالای مرز مقاومتی ۲۵میلیون و ۲۰۰ هزار تومان برسد این امر ممکن است موجب ورود تقاضای جدید به بازار شود و حتی فلز گران بهای داخلی سقف ۲۵ میلیون و ۵۰۰ هزار تومان را هم لمس کند.»

روز سه شنبه این اتفاق افتاد. قیمت دلار دیروز رشد کرد؛همزمان با افزایش قیمت دلار،نرخ سکه هم به سقف رسید.

نرخ سکه در نقطه جوش

در شرایط فعلی عده ای از معامله گران برای روزهای آتی باور دارند که سکه به نقطه جوش رسیده است.

ردپای اژدها در بازار ارز و سکه

این دسته از سکه بازان به سفر رئیسی به چین اشاره می کردند و می گفتند در این سفر تعدادی از مهرهای اصلی کابینه رئیسی از جمله احسان خاندوزی، وزیر اقتصاد و امیر عبداللهیان، وزیر امور خارجه به همراه محمدرضا فرزین،رییس بانک مرکزی و... حضور دارند.

شرط مهم برای خروج اضطراری سکه بازان از بازار

این دسته از معامله گران می گفتند این سفر اگر دستاوردی داشته باشد اژدها به جنگ دلار خواهد رفت و این امر ممکن است موجب خروج اضطراری عده ای از سکه بازان از بازار شود و به تبع آن قیمت سکه به سمت ابتدای کانال ۲۵میلیون تومان وحتی پایین تر حرکت خواهد کرد.

با این حال برخی از معامله گران می گفتند اژدها تا زمانی که در بند برجام است نمی تواند کاری از پیش ببرد.

شرط مهم برای ورود خریداران سکه به بازار

این دسته از معامله گران می گفتند در صورتی که نرخ دلار بار دیگر رشد کند این امر ممکن است موجب ورود خریداران جدید به بازار شود و سکه به سمت ۲۵ میلیون و ۸۰۰ هزار تومان گام بردارد.

سیگنال سکه بورسی به سکه امامی

البته قابل ذکر است که نرخ سکه در بورس کالا هم مزید یکی از دلایل صعود سکه بازان است.سکه بورسی دیروز به مرز ۲۵ میلیون و ۸۰۰ هزار تومان رسیده بود.

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید