کف قیمت سکه / پیش بینی بازار سکه امروز 7 اسفند

کدخبر: ۵۵۷۷۴۵
در این شرایط می‌توان گفت که برای معامله‌گران سکه دشوار است که سقف خاصی را برای نرخ سکه تصور کنند و روزانه منتظر هستند که در صورت تغییر روند بخشی از خریدهای قبلی خود را به فروش برسانند.
کف قیمت سکه / پیش بینی بازار سکه امروز 7 اسفند

به گزارش اقتصادنیوز به نقل از اکوایران،  بازار آزاد  سکه در شوک و سردرگمی به سر می‌برد. بخش زیادی از معامله‌گران انتظار عبور این فلز گرانبها از مرز 30 میلیونی را نداشتند.

در این شرایط می‌توان گفت که برای معامله‌گران سکه دشوار است که سقف خاصی را برای  نرخ سکه  تصور کنند و روزانه منتظر هستند که در صورت تغییر روند بخشی از خریدهای قبلی خود را به فروش برسانند.

با این حال در ماه‌های اخیر برخی از سکه بازان سعی می کنند که کف قیمت این فلز گران‌بها را بر اساس ارزش ذاتی تخمین بزنند. 

ارزش ذاتی نقطه‌ای است که سکه بر اساس  قیمت دلار  روز و اونس طلا، در آن محدوده قرار می‌گیرد، نرخی که دارای حباب نیست.

در اولین روز هفته ارزش ذاتی سکه در حدود 25 میلیون تومان بود و به همین دلیل برخی از فعالان باور داشتند که  کف قیمت سکه  به طور قابل توجهی بالا آمده و از مرز 20 میلیون تومانی فاصله گرفته است. بالا آمدن ارزش ذاتی می‌تواند تا حدی نشانه هیجان و انتظارات منفی باشد. 

با این حال، آنچه در روزهای اخیر خریداران بیشتری را روانه بازار سکه کرده است، به طور مستقیم حاصل افزایش ارزش ذاتی نیست. این رشد  قیمت دلار  است که سکه‌بازان را از موقعیت فروشنده خارج کرده است و به خرید بیشتر متمایل کرده است.

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید