خبر خوش وزیر اقتصاد درباره انبارهای اموال تملیکی در کشور

کدخبر: ۵۵۸۹۵۵
اقتصادنیوز: احسان خاندوزی، وزیر اقتصاد و دارایی از ساماندهی وضعیت اسفناک انبارهای اموال تملیکی در سطح کشور خبر داد.
خبر خوش وزیر اقتصاد درباره انبارهای اموال تملیکی در کشور

به گزارش اقتصادنیوز به نقل از مهر، احسان خاندوزی عصر جمعه در نشست شورای اداری استان بوشهر اظهار داشت: در حوزه اصلاح ساختار سازمان اموال تملیکی در کل کشور اتفاقات خوبی رخ داده است و شاهد بهبود وضعیت هستیم.

شرایط دریافت ارز دانشجویی / سقف ارز دریافتی چقدر است؟

وی اضافه کرد: در حوزه قوانین و مقررات سازمان اموال تملیکی، دولت لایحه را به مجلس ارائه کرد و به خاطر اختلاف نظر مجلس و قوه قضائیه این موضوع محقق نشده است.

وزیر اقتصاد و دارایی با اشاره به وضعیت اسفناک انبارهای اموال تملیکی کشور بیان کرد: طی یک سال گذشته ۲۸ هزار میلیارد تومان از کالاهای سنوات قبل تعیین تکلیف شد که یک رکورد بی سابقه است و واگذاری‌ها به صورت شفاف با حراج الکترونیک انجام شد.

وی ادامه داد: در زمینه میزان اعاده کالاها به فعالان اقتصادی شاهد افزایش ۱۷۸ درصد در استان بوشهر هستیم که این میزان در کشور ۹۰۰ درصد است.

خاندوزی خاطرنشان کرد: در میزان فروش کالاها در استان بوشهر ۲۶۰۰ درصد رشد را شاهد هستیم. از ۱۳۰ میلیارد به سه هزار و ۵۰۰ میلیارد تومان در استان بوشهر رسیده است.

وی با بیان اینکه هزار خودرو بلاتکلیف هم تعیین تکلیف شد تاکید کرد: همین میزان خودروهای باقی مانده نیز با رسیدگی سریع‌تر تعیین تکلیف می‌شوند.

وزیر اقتصاد و دارایی با اشاره به رشد ۱۴۱ درصدی ترانزیت کالا از طریق گمرکات استان بوشهر از نظر وزنی افزود: ورودی کالاهای وارداتی هم ۲۳۲ درصد افزایش یافته است.

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    اخبار بیشتر در سرویس اقتصادی
    کارگزاری مفید