گزارش «اقتصادنیوز» از بازار ارز و طلا؛

دنده معکوس قیمت سکه و دلار در بازار

کدخبر: ۵۶۴۷۹۹
اقتصادنیوز: سکه امامی در سایت کانون صرافان امروز در مقایسه با 4 روز قبل دنده معکوس زد . آنطور که سایت مذکور اعلام کرده سکه امامی امروز با کاهش 449 هزار تومانی نسبت به 4 روز قبل به سطح 31 میلیون و 484 هزار تومان رسید.
دنده معکوس قیمت سکه  و دلار در بازار

به گزارش اقتصادنیوز ، قیمت دلار مبادله‌ای در بازار امروز  دوشنبه 14 فروردین 1402 مانند روز های گذشته در محدوده 40 هزار و 200 تومان معامله شد. دلاراسکناس در مرکز مبادله بیش از 15 روز است که در این محدوده معامله می شود. 

رشد اندک  قیمت یورو

امروز قیمت یورو اسکناس در مرکز مبادله در مقایسه با 4 روز قبل تقریبا 106 تومان نوسان افزایشی را ثبت کرد و در محدوده 43 هزار و 627  تومان به فروش رسید. 

نرخ حواله یورو امروز مسیر رشد را دنبال کرد و به 39 هزار و 720 تومان رسید. این قیمت در مقایسه با چند رور قبل نزدیک به 100 تومان بالاتر بود. 

ثبات قیمت درهم مبادله ای

قیمت درهم امارات اسکناس نیز مانند دلار اسکناس در یک محدوده خاص قفل شده است. امروز قیمت درهم در مرکز مبادله ۱۰ هزار و ۹۴۶ تومان اعلام شده است.

نرخ حواله دلار نیز در این مرکز مانند روز‌های گذشته 36 هزار و 600 تومان اعلام شد. نرخ  حواله  درهم امارات  نیز امروز مانند روزهای گذشته در محدوده 9 هزار و 966 تومان معامله شد. 

عقبگرد قیمت دلار توافقی

امروز دوشنبه 14 فروردین  نرخ دلار  توافقی  در مقایسه با 4 روز  قبل نوسان کاهشی محدودی  را ثبت کرد. قیمت دلار امروز بصورت توافقی در سایت کانون صرافان ایرانیان بطور میانگین 42 هزار و 415 تومان اعلام شده است.

رشد قیمت یورو توافقی

در همین سایت قیمت یورو توافقی برخلاف دلار توافقی پیشروی کرد. یورو توافقی نسبت به 4 روز قبل در حول و حوش 500 تومان افزایش را نشان می‌دهد. نرخ یورو توافقی امروز در زمان نگارش این گزارش در محدوده 45 هزار و 957 تومان قرار داشت. 

کاهش قیمت درهم توافقی 

قیمت درهم  امارات به صورت توافقی در روزهای گذشته در محدوده 14 هزار تومان به فروش رسید اما در بازار امروز کانال یاد شده را از دست داد و اصلاح شد. نرخ درهم توافقی امروز 13 هزار و 381 تومان بود. 

دنده معکوس قیمت سکه در بازار رسمی

همچنین  سکه امامی در سایت کانون صرافان امروز در مقایسه با 4 روز قبل دنده معکوس زد . آنطور که سایت مذکور اعلام کرده  سکه امامی  امروز با  کاهش 449  هزار تومانی نسبت به 4 روز  قبل به سطح 31 میلیون و 484 هزار تومان رسید. 

همچنین  قیمت نیم سکه  در صرافی‌های مجاز  برخلاف سکه امامی عقب نشینی کرد. نرخ نیم سکه امروز 18میلیون و 227 هزار تومان بود. این قیمت در مقایسه با چند روز قبل 339 هزار تومان کاهش را نشان می دهد. 

امروز  قیمت ربع سکه  در سایت کانون صرافان ایرانیان با 11 میلیون و 25 هزار تومان معامله شد که در مقایسه با روز های گذشته 175 هزار تومان کاهش را نشانم می دهد. 

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید