پیش بینی قیمت سکه امروز

روز حساس در بازار سکه / دلار، سکه را زمین می زند؟

کدخبر: ۵۶۵۴۲۹
اکوایران: روز سه‌شنبه بالا رفتن نرخ خرید صرافی‌ها نشان می‌داد که بازیگران رسمی نسبت به آینده حداقل کوتاه‌مدت سکه خوش‌بین بودند و صعود قیمت سکه طی دیروز نشان داد که حامیان افزایشی قدرتمندی در بازار فردوسی تهران دارد.
روز حساس در بازار سکه / دلار، سکه را زمین می زند؟

به گزارش اقتصادنیوز به نقل از اکوایران، صعود میلیونی  قیمت سکه امامی  در روز چهارشنبه نشان می‌داد که این فلز گرانبها از حامیان افزایشی قدرتمندی در بازار برخوردار بود.

روز سه‌شنبه بالا رفتن نرخ خرید صرافی‌ها نشان می‌داد که بازیگران رسمی نسبت به آینده حداقل کوتاه‌مدت سکه خوش‌بین بودند. در حالی که روز سه‌شنبه  قیمت سکه  برای خرید در کانال ۳۰ میلیون تومانی بود، روز چهارشنبه نرخ خرید حتی به بالای کانال ۳۱ میلیون تومانی رفت؛ موضوعی که افزایش تمایل به خرید سکه را نشان می‌داد.

نرخ فروش سکه نیز در بازار روز چهارشنبه به بالای مرز ۳۲ میلیون تومانی رفت. تحلیلگران فنی باور دارند که بازیگران افزایشی کار دشواری برای عبور سکه از مرز مقاومتی ۳۲ میلیون و ۵۰۰ هزار تومان دارند و احتمال می‌دهند در این مرز  قیمت سکه  با اصلاح روبه‌رو شود. با این حال، رشد اونس طلا به بالای مرز ۲ هزار دلاری و  افزایش قیمت دلار  در بازار داخلی دو عاملی هستند که حامیان سکه را نسبت به ادامه روند افزایشی خوش‌بین نگه می‌دارند. 

با توجه به اهمیت دلار برای سکه‌بازان، امکان دارد که افت  قیمت دلار  در بازار غیررسمی به زیر سطح ۵۲ هزار تومانی، حامیان افزایشی سکه را نیز وادار به عقب‌نشینی کند.

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید