حرکت متفاوت بازیگران دلار در بازار

محاسبه قیمت دلاری انواع سکه /نهنگ‌های ارزی کنار کشیدند

کدخبر: ۵۶۶۰۴۸
معامله‌گران در سال جدید شروع به محاسبه قیمت دلاری انواع سکه کردند. محاسبات آن‌ها نشان می‌دهد قیمت دلار نهفته شده در سکه ۶۷ هزار تومان است.
محاسبه قیمت دلاری انواع سکه  /نهنگ‌های ارزی کنار کشیدند

 

به گزارش اقتصادنیوز، بررسی بازارهای معاملاتی در روز گذشته حکایت از آن دارد که، قیمت دلار  و سکه در روز شنبه نوسان زیادی نداشت و بازار در وضعیت رنج به سر می‌برد.

نهنگ ها دست از خرید و فروش ارز کشیدند

معامله‌گران می‌گویند بازیگران بزرگ که به نهنگ‌ها معروف هستند دست از خرید و فروش کشیده‌اند، بازیگران کوچک هم که به ماهی‌ها شهرت دارند، باوجود اینکه خریدار هستند اما جان اثرگذاری ندارند.

قیمت دلار منتظر خبرهای مهم

درمورد روند دلار اکثر فعالان بازار اعتقاد دارند پایین رفتن قیمت احتیاج به خبر مثبت دارد، بالا رفتن هم نیاز به تقاضای عمده، که فعلا از هیچکدام در بازار خبری نیست.

خبری از افزایش عرضه ربع سکه در بازار نیست

از سوی دیگر وقتی فروش ربع سکه در مرکز مبادله شروع شد یکسری‌ها انتظار داشتند با توجه به گپ مثبت بین نرخ رسمی و بازار، عرضه ربع در بازار زیاد شود. اما هنوز از افزایش عرضه ربع‌سکه در بازار خبری نیست.

در بازار خیلی‌ها هم پیگیر هستند ببینند عرضه ربع‌سکه زیاد شده یا نه.

قیمت دلاری انواع سکه

معامله‌گران در سال جدید شروع به محاسبه قیمت دلاری انواع سکه کردند. محاسبات آن‌ها نشان می‌دهد  قیمت دلار  نهفته شده در سکه ۶۷ هزار، نیم‌سکه ۸۰ هزار و ربع‌سکه 100 هزار تومان است. البته منتقدان تاکید دارند این قیمت‌ها به منزله  ارزش دلار  نیست، نشان‌دهنده  حباب سکه  است.

با این حال این قیمت‌ها نشان می‌دهد سیاست‌گذار اگر نوسان در بازار را مدیریت نکند یکسری انتظارات این‌چنینی در قیمت‌ها پنهان است.

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید