رصد بازار ملک؛

وام مسکن جوانان با چه شرایطی پرداخت می شود؟

کدخبر: ۵۶۶۷۹۴
حداقل مبلغ برای افتتاح حساب پس انداز مسکن جوانان در تمام مناطق جغرافیایی کشور ۸ میلیون ریال است
وام مسکن جوانان با چه شرایطی پرداخت می شود؟

به گزارش اقتصادنیوز به نقل از ایسنا، سرپرست بانک مسکن شرایط جدید پرداخت تسهیلات حساب پس انداز مسکن جوانان برای افتتاح کنندگان در سال ۱۴۰۲ را اعلام کرد.

علی عسکری با بیان اینکه سقف تسهیلات مسکن جوانان برای افتتاح کنندگان در سال ۱۴۰۲ افزایش یافته است، اظهار کرد: سقف تسهیلات اعطایی برای افتتاح کنندگان درسال ۱۴۰۲ و در مناطق مختلف کشور و متناسب با مبلغ واریزی با تغییراتی همراه شده است که این مبلغ در سال پنجم در شهر تهران ۱۶ میلیارد ریال، در مراکز استان‌ها و شهرهای بالای ۲۰۰ هزار نفر جمعیت، ۱۴میلیارد ریال و در سایر مناطق ۱۲ میلیارد ریال خواهد بود.

سرپرست بانک مسکن افزود: سقف تسهیلات متعلقه بعد از گذشت ۱۵ سال تمام در شهر تهران ۴۰ میلیارد ریال، در مراکز استان‌ها و شهرهای بالای ۲۰۰ هزار نفر جمعیت، ۳۴ میلیارد ریال و در سایر مناطق ۲۸ میلیارد ریال خواهد بود.

وی گفت:حداقل مبلغ برای افتتاح حساب پس انداز مسکن جوانان در تمام مناطق جغرافیایی کشور ۸ میلیون ریال است و درصورتی که سپرده گذاران بخواهند از سقف تسهیلات بهره‌مند شوند می باید براساس دستورالعمل های موجود مبالغ بیشتری واریز کنند.

لازم به ذکر است مشتریان می توانند برای دریافت جداول حساب پس انداز مسکن جوانان حاوی میزان تسهیلات، مبالغ واریزی و ضرایب تعیین شده برای دریافت سقف تسهیلات به پورتال بانک به آدرس www.bank-maskan.ir مراجعه کنند.

 

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید