سایه تورم در بازار طلا

پیش بینی قیمت سکه ۲۴فروردین از مسیر طلا و دلار

کدخبر: ۵۶۶۹۹۴
اقتصادنیوز:تحلیلگران بازار سکه باور دارند با کاهش هیجانات ارزی در بازار ارز تهران، سکه بازان احتمالا مسیر حرکتی خود را با نرح طلا تعیین کنند.به باور این دسته نوسانات افزایشی قیمت اونس طلا و عبور آن از مرز ۲ هزار دلار ممکن است زمینه ساز صعود قیمت سکه در روز جاری شود.
پیش بینی قیمت سکه ۲۴فروردین از مسیر طلا و دلار

به گزارش اقتصادنیوز، قیمت طلای جهانی روز گذشته کانال ۲ هزار دلار را پس گرفت.

بازگشت طلا به مرز ۲ هزار دلار/سایه تورم در بازار طلا

فعالان اقتصادی معتقدند مهمترین عاملی که موجب شد قیمت اونس طلا در معاملات روز چهارشنبه جهش پیدا کند انتشار گزارش جدید تورم آمریکا بود.

طبق این گزارش،تورم ایالات متحده کمتر از پیش بینی ها بود همین مسئله نگرانی ها از افزایش ییشتر نرخ بهره در جلسه آتی فدرال رزرو را تعدیل کرد و معامله گران پیش‌بینی می کنند که فدرال رزرو در جلسه آتی خود نرخ بهره را ۲۵ صدم درصد افزایش دهد. قیمت طلا نیز که به افزایش نرخ بهره حساسیت بالایی دارد با انتشار این گزارش برای مقطعی تا قیمت 2028 دلاری رشد کرد.

پیش بینی قیمت سکه ۲۴فروردین از مسیر طلا و دلار

در شرایط فعلی، تحلیلگران بازار سکه باور دارند با کاهش هیجانات ارزی در بازار ارز تهران، سکه بازان احتمالا مسیر حرکتی خود را با نرح طلا تعیین کنند.به باور این دسته نوسانات افزایشی قیمت اونس طلا و عبور آن از مرز ۲ هزار دلار ممکن است زمینه ساز صعود قیمت سکه در روز جاری شود.

با این حال در صورتی که نرح دلار در روز جاری مسیر رشد را دنبال نکند و در همان محدوده روزهای گذشته به نوسان بپردازد،این امر ممکن است قدرت بازیگران افزایشی را تاحدودی کاهش دهد.

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید