ریزش قیمت طلا به زیر مرز 2 هزار دلار /بیت کوین نزولی شد

کدخبر: ۵۶۸۵۴۹
امروز قیمت بیت کوین بیش از 2.8 درصد کاهش پیدا کرد تا قیمت بزرگ ترین رمزارز جهان به محدوده 29 هزار و 300 دلار برسد.
ریزش قیمت طلا به زیر مرز 2 هزار دلار /بیت کوین نزولی شد

به گزارش اقتصادنیوز به نقل از اکوایران، پس از اینکه روز سه شنبه قیمت طلا پس از افت قیمت قابل توجه مجددا توانسته بود به بالای مرز 2 هزار دلار بازگردد، مجددا در روز چهارشنبه قیمت کاهشی شد و قیمت هر اونس از این فلز ارزشمند به زیر این مرز حساس قیمتی بازگشت.

با این کاهش قیمت بازدهی قیمت طلا از ابتدای هفته وارد بازدهی منفی شد و به سطح منفی نیم درصد رسید. در حالی این افت قیمت اتفاق افتاد که مهم ترین عامل آن افزایش نرخ سود اوراق قرضه در آمریکا بود و بیشتر معامله گران بر روی تخمین سیاست های بعدی فدرال رزرو متمرکز بودند.

در حال حاضر بازارها شانس افزایش نرخ بهره فدرال رزرو را بیشتر از 85 درصد پیش بینی می کنند و بنظر بازارها روی این اتفاق اجماع نظر دارند. در حال حاضر شک بزرگ بازارها درباره جلسه بعدی فدرال رزو است و این سوال که آیا در جلسات بعدی افزایش نرخ بهره متوقف خواهد شد یا نه.

با این حال قیمت طلا از ابتدای ماه جاری میلادی تاکنون که 20 روز از آن می گذرد همچنان در محدوده مثبت قرار دارد. طلا در ماه آوریل تاکنون بیش از 1.2 درصد افزایش قیمت داشته است.

همچنین امروز قیمت بیت کوین بیش از 2.8 درصد کاهش پیدا کرد تا قیمت بزرگ ترین رمزارز جهان به محدوده 29 هزار و 300 دلار برسد. این در حالی بود که روز سه شنبه بیت کوین مجددا توانسته بود مرز 30 هزار دلاری را احیا کند. با وجود کاهش قیمت روزهای اخیر بیت کوین نیز از ابتدای ماه آوریل تاکنون بیش از 3 درصد افزایش قیمت داشته است.

اتریوم نیز امروز کاهش قیمتی شدیدی داشت و بیش از 5 درصد ریزش قیمتی را تجربه کرد. با این افت قیمت قابل توجه قیمت این رمزارز به کانال 1900 دلار سقوط کرد.

 

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید