پیش بینی قیمت دلار در آخرین روز فروردین 1402

کدخبر: ۵۶۸۵۹۷
صرافی‌های زیادی در خیابان فردوسی وجود دارند و در حاشیه خیابان نیز دلالان خرد به صورت محسوس سعی در خرید و فروش ارز دارند. با این حال بخش زیادی از معامله‌گران پس از شوک ارزی ۹۷ به دنبال برخوردهای امنیتی، از بازار ارز خارج شدند.
پیش بینی قیمت دلار در آخرین روز فروردین 1402

به گزارش اقتصادنیوز به نقل از اکوایران، بیشترین معاملات در  بازار ارز  داخلی در تهران انجام می‌شود. در کنار این، اغلب فعالان باور دارند که حجم بزرگی از معاملات ارز در تهران در خیابان‌های فردوسی و سبزه‌میدان صورت می‌گیرد.

صرافی‌های زیادی در خیابان فردوسی وجود دارند و در حاشیه خیابان نیز دلالان خرد به صورت محسوس سعی در خرید و فروش ارز دارند. با این حال بخش زیادی از معامله‌گران پس از شوک ارزی ۹۷ به دنبال برخوردهای امنیتی، از  بازار ارز  خارج شدند.

بر همین اساس، دیگر به ندرت معامله‌گران ارزی در میدان روبه‌روی پاساژ افشار جمع می‌شوند و بخش زیادی از معاملات نیز به صورت آنلاین و زیرزمینی انجام می‌شود. این در حالی است که در گذشته، فریادهای اعلام نرخ‌های خرید و فروش دلار به صورت مرتب در تقاطع خیابان‌های فردوسی و منوچهری شنیده می‌شد.

در حالی که حجم فعالیت معامله‌گران غیررسمی کاهش یافته است، اما همچنان تب و تاب و هیجان  بازار ارز  را می‌توان در رفتارهای خریداران و فروشندگان حاضر در خیابان فردوسی یا سبزه میدان حدس زد.

به ادعای فعالان، در روزهای اخیر فعالیت معامله‌گران در بازار فردوسی بیشتر شده و  قیمت دلار  به نزدیک مرز ۵۲ هزار تومان رسیده است. در این شرایط برخی فعالان تصور می‌کنند  قیمت دلار  روز پنجشنبه به رشد خود ادامه خواهد داد؛ حال آنکه دسته‌ای از بازیگران ارزی تصور می‌کنند در آستانه تعطیلات عید فطر، دلار از مرز ۵۲ هزار تومان عبور نخواهد کرد.

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید