احتمال تعدیل قدرت معامله گران کاهشی و افزایشی

قیمت دلار در خواب بهاری /پیش بینی بازار ارز امروز

کدخبر: ۵۶۹۱۹۲
بازار ارز و سکه تهران از روز دوشنبه 4 اردیبهشت در حالی آغاز به کار خواهد کرد که بازارهای همسایه در تعطیلات یک هفته‌ای عید فطر به سر می برند.
قیمت دلار در خواب بهاری /پیش بینی بازار ارز امروز

به گزارش اقتصادنیوز ، بازار ارز تهران در نیمه دوم فروردین 1402 شاهد چُرت بهاری نرخ دلار در یک محدوده خاص بود. خواب بهاری اسکناس آمریکایی تا روزهای پایانی ماه قبل ادامه پیدا کرد. 

قیمت دلار در خواب بهاری / پیش بینی قیمت دلار امروز 4 اردیبهشت 

بررسی‌های به‌عمل آمده از معاملات فردایی در روز‌های ابتدایی اردیبهشت ماه، تعطیلات عید فطر، حاکی از آن است که نرخ شاخص ارزی تلاش‌هایی جهت ورود به کانال جدید از خود به نمایش گذاشته است.

تحویل فوری این خودروها در سامانه یکپارچه

لرزه بر جان مستاجران تهرانی افتاد!

پیش‌تر تحلیلگران پیش‌بینی کرده بودند که با اتمام ماه رمضان احتمال شروع نوسانات قیمتی جدید در نرخ ارز وجود دارد، اما از سوی دیگر عده‌ای از کارشناسان بر این باورند که رشد قیمت دلار در روز‌های ابتدایی هفته جاری به واسطه کمبود معاملات در تعطیلات رخ داده و از ارزش کافی به عنوان روند واقعی بازار برخوردار نیست و احتمالا رشد دلار در روز پایانی تعطیلات با آغاز بازار در روز دوشنبه جبران خواهد شد. 

پیش‌بینی تحلیل‌گران بر مبنای مشاهدات پیشین بر این اساس بود که با پایان روز‌های ماه رمضان و بازگشت کامل طرفین عرضه و تقاضا به بازار احتمال وقوع نوسانات جدید در نرخ ارز وجود دارد.

ورود پول‌های بلوکه‌شده  بازار خودرو  و  بورس به بازار ارز ؟ 

 دسته ای  از فعالان باور دارند که در ماه فروردین توجه به بازار خودرو و بورس بیشتر بود و انتظار دارند حداقل بخشی از پول‌های بلوکه‌شده در بازار خودرو وارد بازار ارز یا سکه شود.

اثر تعطیلی بازارهای همسایه روی دلار تهران 

فعالان اقتصادی می گفتند بازار ارز و سکه تهران از روز دوشنبه 4 اردیبهشت در حالی آغاز به کار خواهد کرد که بازارهای همسایه در تعطیلات یک هفته‌ای عید فطر به سر می برند.

 این موضوع ممکن است قدرت معامله گران کاهشی و افزایشی را تعدیل کند.

از نگاه این دسته، تعطیلات در بازارهای همسایه احتمالا باعث شود نرخ دلار و سکه در هفته اول اردیبهشت در همان محدوده قبل از عید فطر معامله شود. 

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید