پیش بینی قیمت دلار امروز سه شنبه 5 اردیبهشت 1402

کدخبر: ۵۶۹۴۸۰
دیروز شدت نوسان بازار ارز آنقدر کم بود که بسیاری از کانال‌های اطلاع‌رسانی معامله‌گران قیمت دلار را گزارش نکردند و هیجان خاصی در بازار وجود نداشت.
پیش بینی قیمت دلار امروز سه شنبه 5 اردیبهشت 1402

به گزارش اقتصادنیوز به نقل از  اکوایران، پس از پایان ماه اول سال و عبور از تعطیلات عید فطر نیز اتفاق خاصی در  بازار ارز  رخ نداد و دلار در روز دوشنبه نوسان خاصی را تجربه نکرد.

شدت نوسان در این روز به اندازه‌ای محدود بود که کانال‌های اطلاع‌رسانی معامله‌گران به ندرت نرخ دلار را گزارش کردند. در واقع هیجان خاصی در بازار وجود نداشت که توجه بازیگران ارزی را به خود جلب کند.

عدم شکست بازه 50 الی 52 هزار تومان برای  قیمت دلار  در بازار غیررسمی ارز طی روز دوشنبه موجب شده است که برخی تحلیلگران انتظار داشته باشند در ادامه هفته نیز نوسانات محدود اسکناس آمریکایی ادامه پیدا کند و اتفاق خاصی در  بازار ارز  رخ ندهد.

با این حال، برخی فعالان باور دارند که انتشار اخباری که احتمال بالا رفتن تنش بین ایران و برخی کشورهای غربی را نشان می‌داد، ممکن است موجب ورود بیشتر تقاضای احتیاطی به بازار شود. به عنوان مثال، برخی معامله‌گران به نقل از خبرنگار وال استریت ژورنال ادعا می‌کردند که ایران در مورد نصب دوربین‌ها و تجهیزات مورد نظر آژانس بین‌المللی انرژی اتمی، کُند عمل کرده است. در کنار این، تحریم‌های جدیدی علیه ایران توسط برخی کشورهای غربی اعمال شد.

برخی فعالان باور دارند که این اخبار تاثیری بر روند روز جاری دلار نخواهد داشت و بازار کار خود را کم‌نوسان دنبال خواهد کرد. این در حالی است که عده‌ای باور داشتند که این اخبار می‌تواند زمینه‌ساز رشد  قیمت دلار  شود.

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    • گزارش «اقتصادنیوز» از معاملات بازار سرمایه؛

      اقتصادنیوز: در معاملات یکشنبه، ۵۹ نماد صف خرید داشتند و ۷۱ نماد با صف‌ فروش مواجه بودند. مجموع ارزش صف‌های خرید با افت…

    اخبار بیشتر در سرویس اقتصادی
    کارگزاری مفید