حرکت هماهنگ سکه بازان با قیمت دلار

قیمت سکه در آستانه ورود به کانال جدید/پیش بینی بازار سکه

کدخبر: ۵۶۹۸۸۵
بررسی های به عمل آمده از هسته مرکزی بازار ارز و سکه نشان می دهد به دنبال نوسانات افزایشی نرخ دلار در روز گذشته سکه بازان داخلی نیز ترغیب شدند و در موقعیت خرید قرار گرفتند.در واقع می توان گفت حرکت سکه بازان با دلار هماهنگ شد.
قیمت سکه در آستانه ورود به کانال جدید/پیش بینی بازار سکه

به گزارش اقتصادنیوز ، دیروز چهارشنبه ۶ اردیبهشت،بازیگران افزایشی بازار ارز تهران پس از حدود سه هفته تلاش متوالی بالاخره توانستند قدرت را به دست بگیرند و اسکناس آمریکایی از منطقه ممنوعه عبور کند.

سکه بازان ترغیب شدند

بررسی های به عمل آمده از هسته مرکزی بازار ارز و سکه نشان می دهد به دنبال نوسانات افزایشی نرخ دلار  در روز گذشته سکه بازان داخلی نیز ترغیب شدند و در موقعیت خرید قرار گرفتند. در واقع می توان گفت حرکت سکه بازان با دلار هماهنگ شد.

دلار می خرید یا می فروشید؟ /زیرزمینی شدن خریدوفروش سکه

سکه در یک قدمی کانال جدید

طبق اعلام سایت اتحادیه؛ سکه امامی دیروز تا سطح 31 میلیون و 951هزار تومان بالا رفت. این قیمت نسبت به عصر سه شنبه بیش از 600 هزار تومان صعود را نشان می دهد.

وضعیت پر ریسک در بازار سکه؟

در شرایط فعلی ارزش ذاتی سکه زیر 25 میلیون تومان قرار دارد. فاصله ارزش ذاتی و نقدی سکه در حول و حوش 7میلیون و 430 هزار تومان است.این امر از نگاه برخی از فعالان‌ بازار حکایت از وضعیت پرریسک بازار سکه دارد.

سکه وارد کانال جدید می شود؟

فعالان بازار می گویند در صورتی که سکه امامی در بازار امروز با شوک صعودی دلار روبرو شود احتمال ورود سکه به کانال جدید هم محتمل خواهد بود. این دسته از تحلیلگران باور دارند با ورود سکه به کانال جدید خریداران جدیدی روانه بازار خواهند شد.

صف بلند برای خرید سکه بورسی /فرمان حرکت بازار ارز به دست برجام افتاد؟

ورود سهامداران به بازار سکه

عده ای باور دارند بخشی از سرمایه از  بازار سهام  خارج شده و به سوی بازار سکه روانه شده است. نشانه تمایل بازیگران سهام به سکه، رشد ارزش سکه در معاملات  بورس کالا  بود.

دیروز قیمت سکه در بورس در کانال  33 میلیون تومان قرار داشت.

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید