12 میلیارد تومان؛

قیمت شوکه کننده پورشه جدید در بازار+ عکس

کدخبر: ۵۷۴۰۶۰
همه ما به خوبی می‌دانیم که پورشه آپشن های زیادی را برای محصولاتش ارائه می‌کند. به همین خاطر سفارش چنین آپشن هایی قیمت خودروها را به شدت افزایش خواهد داد. ۷۱۸ اسپایدر RS جدید هم از این قاعده مستثنا نیست و با راه‌اندازی پیکربندی آنلاین آن می‌توانیم قیمت گران‌ترین نسخه آن را بدانیم، چیزی که می‌تواند باعث شوکه شدن افراد شود!
قیمت شوکه کننده پورشه جدید در بازار+ عکس

به گزارش اقتصادنیوز به نقل از پدال، شایان ذکر است اسپایدر RS خودروی خاصی به شمار می‌رود زیرا پیشرانه ۶ سیلندر ۴ لیتری کیمن GT4 RS در آن نصب شده و ۴۹۳ اسب بخار قدرت تولید می‌کند. این خودرو همچنین سبک‌تر بوده و از سیستم تعلیق با ارتفاع کمتر استفاده می‌کند. به این موارد باید عنوان آخرین نسخه درون‌سوز ۷۱۸ را نیز اضافه کرد. همه این فاکتورها باعث می‌شوند قیمت پایه ۷۱۸ اسپایدر RS مدل ۲۰۲۴ برابر با ۱۶۲,۳۵۰ دلار باشد.

افت ۳۰۰ میلیونی قیمت این خودرو لاکچری در بازار!

خبر بد برای این افراد/ یارانه شما به زودی قطع می شود!

اما ژرمن‌ها با ارائه آپشن های وسیع هر خریداری را وسوسه می‌کنند. ما می‌توانیم درباره برنامه سفارشی Manufaktur صحبت کنیم که به خریداران اجازه می‌دهد شماره‌های مخصوص خود را روی درب‌ها نصب کنند. به این موارد باید کف‌پوش‌های سفارشی، رکاب‌های داخلی فیبر کربنی، کلیدهای جدید و حتی کیف مخصوص دفترچه راهنمای خودرو را اضافه کرد. البته که خریداران باید پول همه این آپشن ها را بپردازند و برای مثال رکاب‌های درب ۱۴۳۰ دلار قیمت دارند. در کل باید گفت آپشن های یاد شده روی‌هم‌رفته ۴۷۵۰ دلار قیمت می‌خورند.

البته این تنها بخش کوچکی از آپشن های متنوع پورشه ۷۱۸ اسپایدر RS مدل ۲۰۲۴ است. برای مثال رنگ آبی شارک با ۳۵۴۰ دلار، رینگ منیزیومی با قیمت ۱۵۶۴۰ دلار و رنگ آبی آن با ۶۰۰ دلار، پکیج وایساخ با قیمت ۱۲۵۷۰ دلار و… در دسترس هستند. شایان ذکر است رینگ‌های یاد شده بدون پکیج وایساخ قابل انتخاب نخواهند بود. در کابین نیز ترکیب چرم و تریم های گوناگون دیده می‌شود که همین ترکیب به تنهایی بیش از ۳۰ هزار دلار قیمت دارد.

​واضح است که فرصت ذکر تک‌تک آپشن های این خودرو وجود ندارد اما برخی از شاخص‌ترین آن‌ها شامل سیستم لیفت اکسل جلو با قیمت ۳۰۴۰ دلار، ترمزهای سرامیکی با قیمت ۸ هزار دلار، چراغ‌های جلوی LED با قیمت ۱۵۰۰ دلار و کمربندهای ایمنی آبی‌رنگ با ۳۶۰ دلار جزو آپشن های قابل‌ذکر هستند. نهایتاً می‌توانیم به صندلی راننده اسپرت با تکنولوژی تولید پرینت سه‌بعدی و سفتی مدیوم اشاره کرد که ۲۹۳۰ دلار قیمت دارد. در کل آپشن های این خودرو ۶۸۸۶۰ دلار قیمت دارند که شامل ۲ هزار دلار هزینه‌های تحویل در آمریکاست و برای مقایسه باید گفت نسخه پایه ۷۱۸ باکستر صفرکیلومتر با بهای حدود ۷۰ هزار دلار عرضه می‌شود. به‌طور مشابه باید گفتپورشه ۹۱۱ توربو s جدید نیز ۲۳۲,۰۵۰ دلار قیمت دارد.

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید