رویدادی برای مدیران کسب‌وکار، حسابداران و مشاوران مالی

کدخبر: ۵۷۵۶۰۶
تغییرات در حوزه استانداردهای حسابداری و حسابرسی، قوانین و مقررات مالیاتی و دستورالعمل‌های راهبری شرکتی، همچنین ظهور سریع و پرشتاب فناوری‌ها و تکنولوژی‌های نوین از جمله هوش مصنوعی و تاثیری که بر بازارکار و همچنین فرآیندهای حسابداری خواهند داشت، آموزش و آگاه‌سازی اعضای این حرفه از جمله اقدامات ضروری است.
رویدادی برای مدیران کسب‌وکار، حسابداران و مشاوران مالی

به گزارش اقتصادنیوز به نقل از  اکوایران، مجموعه «مالی سرا» یکی از مؤسسات آموزشی در حوزه مالی، حسابداری و سواد مالی عمومی است که با در پیش گرفتن رویکردی نوآورانه در زمینه آموزش‌های تخصصی آفلاین و حضوری در حوزه‌های مالی، حسابداری و سواد مالی عمومی سعی در رفع خلاء کنونی موجود در رابطه با آموزش‌های با کیفیت در حوزه مالی و حسابداری، برطرف ساختن نیازهای روز جامعه حسابداری و مالی، دارد.

این مجموعه که با مرکز خدمات تخصصی دانشگاه تهران (شعبه دانشکدگان فارابی) تفاهم‌نامه همکاری دارد، دوره‌هایی را به صورت مشترک و با گواهینامه رسمی دانشگاه تهران برگزار می‌کند.

مجموعه مالی سرا به دنبال راه‌اندازی یک دایرة‌المعارف جامع آموزشی در حوزه‌های مالی، حسابداری و سواد مالی عمومی است که در این راستا امید فرجی، مدیرعامل این مجموعه و عضو هیأت علمی دانشگاه تهران، از برگزاری رویدادی با عنوان «همایش تخصصی حسابداری و دنیای پرشتاب تغییرات» خبر داده است.

مدیرعامل مالی‌سرا درباره جزئیات این رویداد گفته «همایش تخصصی حسابداری و دنیای پرشتاب تغییرات با حضور بهترین و مجرب‌ترین اساتید دانشگاهی و حرفه‌ای در تاریخ 25 خرداد 1402 در مرکز همایش‌های بین‌المللی صدا و سیما برگزار خواهد شد.»

به گفته فرجی، این همایش مناسب افرادی است که همیشه نسبت به تغییرات در حرفه حسابداری با چالش مواجهند و به دنبال روش‌هایی برای بهبود دقت و کارایی در بازار حسابداری و مالی هستند. براساس اظهارات این عضو هیات علمی دانشگاه تهران، این همایش فرصتی برای آشنایی با آخرین مفاهیم و استاندارد‌های حسابداری و مالی که به سرعت در حال تغییر و تحولات بزرگ هستند، محسوب می‌شود.

آنطور که فرجی می‌گوید، در این همایش صاحبان کسب‌وکار، حسابداران، مدیران و مشاوران مالی و اشخاص حرفه‌ای مطرح در سطح کشور در کنار اساتید دانشگاهی مجرب حرفه حسابداری و مالی حضور دارند و با یکدیگر در ارتباط و تعامل خواهند بود تا دانش و تجربه خود را به اشتراک بگذارند و همچنین سخنرانان و متخصصان برجسته حوزه حسابداری و مالی مشارکت می‌کنند تا آخرین روش‌ها و تکنولوژی‌های پیشرفته به شرکت‌کنندگان آموزش داده شود.

وی درباره اهداف دیگر برگزاری این رویداد، گفته که با توجه به تغییرات در حوزه استانداردهای حسابداری و حسابرسی، قوانین و مقررات مالیاتی و دستورالعمل‌های راهبری شرکتی، همچنین ظهور سریع و پرشتاب فناوری‌ها و تکنولوژی‌های نوین از جمله هوش مصنوعی و تاثیری که بر بازارکار و همچنین فرآیندهای حسابداری خواهند داشت، آموزش و آگاه‌سازی اعضای حرفه از جمله اقدامات ضروری است که باید به آن توجه کرد.

این عضو هیات علمی دانشگاه تهران، اهداف اصلی برگزاری این همایش را هم‌اندیشی بین بزرگان و اعضای حرفه و آموزش و آگاه‌سازی اعضای این حرفه عنوان کرده و به آشنایی با آخرین قوانین و مقرارت مالیاتی، چالش‌های سامانه مودیان مالیاتی، دستورالعمل راهبری شرکتی، هوش مصنوعی و‌ علم داده در حسابداری، حسابرسی داخلی و مدیریت ریسک و آخرین تغییرات در استانداردهای حسابداری، حسابرسی و‌ چالش‌های آن اشاره کرده است.

بر اساس اظهارات مدیرعامل مالی سرا، این رویداد برای تمام اعضای حرفه حسابداری از جمله اعضای انجمن‌های حرفه‌ای حسابداری، مدیران مالی، مشاوران مالی، سرپرستان حسابداری، معاونت‌های مالی و اقتصادی، حسابداران، حسابرسان، دانشجویان و فارغ‌التحصیلان رشته حسابداری و دیگر رشته‌های حوزه مالی و همچنین صاحبان کسب‌وکارهایی که در تلاش برای ارتقاء سازمان خود هستند، مناسب است و همچنین فرصتی برای دانشجویان خواهد بود تا برای ورود به عرصه حسابداری در دنیای واقعی و عملی، آمادگی و آگاهی لازم را کسب کنند.

این عضو هیات علمی دانشگاه تهران، این همایش را فرصتی استثنایی برای شبکه‌سازی میان سازمان‌ها و افراد حاضر در همایش و بحث و تبادل نظر با اساتید و بزرگان عرصه حسابداری توصیف کرده است.

فرجی درباره سرفصل‌های همایش حسابداری و دنیای پرشتاب هم گفته که این رویداد شامل پنج پنل است که به ترتیب، پنل‌های راهبری شرکتی، مدیریت ریسک و حسابرسی داخلی، آخرین تغییرات در قوانین و مقررات مالیاتی، آخرین تغییرات در استانداردهای حسابداری، آخرین تغییرات در استانداردهای حسابرسی و پنل علم داده در حسابداری و حسابداری مدیریت خواهند بود.

مدیرعامل مجموعه مالی سرا درباره امتیازهای درنظر گرفته شده در این همایش هم اظهار کرده که برای شرکت‌کنندگان گواهینامه‌های رسمی و معتبری از مرکز آموزش‌های آزاد دانشگاه تهران، آکادمی مالی سرا و انجمن مدیران مالی حرفه‌ای ایران صادر می‌شود و حضور اعضای جامعه حسابداران رسمی ایران در این همایش، به عنوان ساعات آموزشی مورد تایید جامعه حسابداران رسمی محسوب خواهد شد.

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید