وضعیت بورس امروز ۳ خرداد/ رشد 15 هزار واحدی شاخص بورس

کدخبر: ۵۷۵۸۱۳
شاخص کل بورس اوراق بهادار با رشدی 15 هزار واحدی به 2 میلیون و 345 هزار واحد رسید. همچنین شاخص کل هم‌وزن نیز رشدی 1400 واحدی را تجربه کرد و به ارتفاع 792 هزار واحد رسید.
وضعیت بورس امروز ۳ خرداد/ رشد 15 هزار واحدی شاخص بورس

به گزارش اقتصادنیوز به نقل از تسنیم، بازار سهام اگرچه روز جاری را در واکنش به اخبار روز گذشته مبنی بر تعیین نرخ تسعیر ارز شرکت های پتروشیمی و پالایشی و با استقبال از این گروه، مثبت آغاز کرد، اما عرضه ها در ساعت های پایانی بازار شدت گرفت.

بنابراین در پایان معاملات امروز شاخص کل بورس اوراق بهادار با رشدی 15 هزار واحدی به 2 میلیون و 345 هزار واحد رسید. همچنین شاخص کل هم‌وزن نیز رشدی 1400 واحدی را تجربه کرد و به ارتفاع 792 هزار واحد رسید.

گفتنی است سه نماد «شبندر»، «شپنا» و «شتران» بیشترین تأثیر در شاخص کل بورس و سه نماد «وسپهر»، «شگویا» و «آریا» بیشترین تأثیر را در شاخص فرابورس داشته‌اند. همچنین سه نماد «پی پاد»، «وبملت» و «خودرو» سه نماد پرتراکنش بازار بورس و سه نماد «دی»، «کرمان» و «چخزر» سه نماد پرتراکنش در بازار فرابورس در روز جاری بودند.

لازم به ذکر است که ارزش معاملات خُرد در بازار امروز مورخ 2 خرداد ماه 1402، مبلغ 12 هزار میلیارد و 400 میلیون تومان بود. گفتنی است حقیقی‌ها در روز جاری حدود 134 میلیارد تومان پول از بورس خارج کردند.

در بازار امروز 172 نماد در محدوده مثبت و 234 نماد در محدوده منفی و در بازار فرابورس 171 نماد در محدوده مثبت و 146 نماد در محدوده منفی معامله شدند.

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید