رصد بازار خودرو؛

قیمت جدیدترین خودروی سایپا مشخص شد

کدخبر: ۵۷۶۶۲۰
قیمت یکی از جدیدترین خودروهای سایپا اعلام شد. فرآیند تحویل ساینا S در دومین طرح یکپارچه خودرو آغاز شده است. ساینا S به عنوان یکی از خودروهای شرکت سایپا است که در مرحله دوم فروش خودرو در سامانه یکپارچه عرضه می‌شود.
قیمت جدیدترین خودروی سایپا مشخص شد

به گزارش اقتصادنیوز به نقل از اسب بخار، قیمت یکی از جدیدترین خودروهای سایپا اعلام شد. فرآیند تحویل ساینا S در دومین طرح یکپارچه خودرو آغاز شده است.

ساینا S اتوماتیک یکی از جدیدترین خودروهای سایپا است که آذر سال گذشته پیش فروش شد و حالا فرآیند تحویلش آغاز گردید. این خودرو با قیمت کارخانه ای ۳۳۱ میلیون فروخته شد و حالا در بازار با ۴۵۵ میلیون آگهی می‌شود.

ساینا S اتوماتیک را می‌توان جدیدترین خودروی سایپا دانست که اخیراً به دست خریدارانش رسیده و وارد بازار شده است. این خودرو با قیمت ۳۳۱ میلیون توسط کارخانه به فروش رسید و حالا با قیمت ۴۵۵ میلیون در بازار آزاد آگهی می‌شود. ساینا S اتوماتیک نسبت به کوییک‌آر اتوماتیک حدود ۱۰ میلیون بیشتر قیمت گذاری شده و حالا گران‌ترین اتوماتیک سایپا در بازار است.

مشخصات فنی ساینا S اتوماتیک

ساینا S اتوماتیک به پیشرانه ۱.۵ لیتری M۱۵ مجهز است. این پیشرانه ۴ سیلندر و ۸ سوپاپ که استاندارد آلایندگی یورو ۵ را دارد، دریچه گاز برقی و سیستم مدیریت برق مجزا دارد و ۸۷ اسب بخار قدرت را با گشتاور ۱۲۸ نیوتن متر تولید می‌کند. جعبه دنده اتوماتیک CVT ساخت کمپانی پانچ نیز توان را به چرخ های جلوی این خودرو منتقل می‌کند و حالت اسپرت، تیپ ترونیک و برفی برای آن تعریف شده است. در حالت تیپ ترونیک می‌توان ۶ دنده مصنوعی را در ساینا S اتوماتیک تجربه کرد.

ساینا اِس CVT به فرمان کمکی برقی، ترمزهای دیسکی و کاسه‌ای عقب، ترمز ABS و EBD، کروز کنترل، محدودکننده سرعت، تهویه الکتریکی دستی، غربیلک فرمان چرمی با کنترل سیستم صوتی، سنسور نور، سنسور باد تایرها، سامانه کنترل شروع حرکت در سربالایی، شیشه ها و آینه های برقی، تریم داخلی پارچه ای، چراغ روشنایی روز و… مجهز است.

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    • اعلام آمار تامین ارز کالاهای اساسی، صنایع و واردات در برابر صادرات از ابتدای سال تاکنون

      اقتصادنیوز: بر اساس بررسی‌ها از ابتدای فروردین سال جاری تا ۲۸ ام مجموعا حدود ۲.۵ میلیارد دلار ارز به گروه‌های مختلف…

    کارگزاری مفید