رصد بازار خودرو؛

شوک بزرگ به خریداران خودروهای چینی

کدخبر: ۵۷۷۹۶۲
قیمت جدید خودروی جدید چانگان سی اس ۳۵ تیپ 2 و تیپ3 مدل ۲۰۲۳ اعلام شد؛ در حالی قیمت این خودرو ها توسط شورای رقابت به ترتیب 849 و 904 میلیون تومان اعلام شده بود که قیمت فروش این خودروها توسط سایپا بین 260 تا 280 میلیون تومان بالاتر اعلام شده است.
شوک بزرگ به خریداران خودروهای چینی

به گزارش اقتصادنیوز به نقل از تسنیم، سایپا برای اولین بار شرایط فروش خودروی جدید چانگان سی اس ۳۵ را با مدل ۲۰۲۳ ویژه خردادماه ۱۴۰۲ منتشر کرد.

 به اطلاع متقاضیان حائز شرایط خرید خودروی چانگان 35+CS که در اسفندماه سال 1401 در سامانه یکپارچه عرضه خودرو وارداتی نسبت به ثبت نام اولیه و انتخاب خودرو اقدام نموده اند می رساند، بر اساس اولویت بندی صورت گرفته توسط وزارت صمت و تعداد خودروی وارداتی ، در مرحله اول امکان ثبت نام خودروی درخواستی بر اساس اولویت های اعلام شده جهت حائزین شرایط "با ارسال پیامک اطلاع رسانی" مطابق شرح ذیل فراهم گردیده است.

زمان قرعه کشی خودروهای ثبت نامی مشخص شد+ جزئیات

این شرایط از ساعت 14 روز شنبه مورخ 1402/03/13 فعال خواهد شد.

در حالی قیمت این خودرو ها توسط شورای رقابت به ترتیب 849 و 904 میلیون تومان اعلام شده بود که قیمت فروش این خودروها توسط سایپا بین 260 تا 280 میلیون تومان بالاتر اعلام شده است.

البته ذکر این نکته ضروری است که در مصوبه شورای رقابت تاکید شد، سایر هزینه ها شامل عوارض قانونی شماره گذاری، مالیات نقل و انتقال و ارزش افزوده، بیمه شخص ثالث، هزینه اسقاط ، حمل تا شبکه توزیع، کمیسیون فروش و سایر عوارض قانونی که در قیمت پایه لحاظ نگردیده، قابل اعمال به قیمت های مصوب می باشد، بنابراین احتمالا اختلاف 260 تا 280 میلیون تومانی مربوط به این هزینه هاست.

 

 

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید