رصد بازار ملک؛

قیمت‌های سرسام‌آور رهن و اجاره در این محله تهران + جدول

کدخبر: ۵۷۸۳۶۷
اقتصادنیوز: یک مشاور املاک در یوسف‌آباد گفت: نظارت مناسب بر نرخ‌ اجاره‌های مسکن موجران وجود ندارد و مالکان بنا به سلیقه خود نرخ تعیین می‌کنند.
قیمت‌های سرسام‌آور رهن و اجاره در این محله تهران + جدول

به گزارش اقتصادنیوز به نقل از اکوایران، محله یوسف‌آباد در منطقه ۶ و در مرکز تهران واقع شده و از غرب به بزرگراه کردستان و محله امیرآباد، از شرق به خیابان ولی‌عصر و محله عباس‌آباد، از شمال به بزرگراه شهید همت و محله ونک و از جنوب به خیابان دکتر فاطمی و دوراهی یوسف‌آباد متصل می‌شود.یک مشاور املاک در محله یوسف‌آباد با اشاره به فقدان نظارت مناسب بر نرخ‌ اجاره‌های مسکن موجران می‌گوید: قیمت ملک و اجاره‌بها را مالکان بر اساس سلیقه خود تعیین می‌کنند و نرخ مصوبی وجود ندارد.

وی با اشاره به افزایش چند برابری رهن و اجاره‌بها می‌گوید:« تعداد متقاضیان رهن و اجاره در محله یوسف آباد کاهش یافته است؛ مستاجران یا تمدید می‌کنند و یا به سراغ محله‌های ارزان‌تر می‌روند.» در محله یوسف‌آباد، برای رهن یک واحد آپارتمان ۳ خوابه و دارای پارکینگ، انباری و آسانسور با متراژ ۱۲۵ مترمربع، ۲ میلیارد و ۴۰۰ میلیون تومان در نظر گرفته شده است.

رهن واحدی با متراژ ۳۴۰ مترمربع و دارای امکانات مذکور، ۲ میلیارد و ۵۰۰ میلیون تومان و اجاره ماهانه آن ۱۵ میلیون تومان است. برای رهن یک واحد ۹۸ مترمربعی، یک میلیارد تومان و برای اجاره ماهانه آن ۱۰ میلیون تومان در نظر گرفته شده است.

photo_2023-06-01_13-39-52

 

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید