تغییری مهم در قبض‌های تلفن ثابت از این ماه

کدخبر: ۵۷۹۴۴۲
حق اشتراک ماهانه تلفن ثابت حذف شد. معاون تنظیم مقررات مخابرات گفت: در راستای تعامل حداکثری و همچنین، به منظور حمایت از ذی نفعان با تصمیم مجمع، حق اشتراک مشتریان از خردادماه ۱۴۰۲ حذف می‌شود.
تغییری مهم در قبض‌های تلفن ثابت از این ماه

به گزارش اقتصادنیوز به نقل از اطلاعات آنلاین، معاون تنظیم مقررات مخابرات از حذف حق اشتراک ماهانه مشترکان تلفن ثابت از خردادماه امسال خبر داد.

مهندس نادر صابری وند معاون تنظیم مقررات مخابرات، گفت: در مجمع عمومی شرکت مخابرات ایران، گفت: با توجه به وجود تلفن‌های بدون کارکرد، و هزینه‌های نگهداری مختلف از جهت‌های برق و سیگنالینگ، میانگین نگهداری هر خط تلفن ثابت، ۴۳ هزار تومان است.

وی افزود: در سال ۹۶ دیوان عدالت اداری این دومصوبه را ابطال کرد و شرکت مخابرات ایران در مجمع فوق العاده سال ۹۹ برای جبران زیان شرکت، طبق مصوبه سازمان تنظیم، حق اشتراک را از مشترکین دریافت کرد.

صابری وند با نگاهی تشریحی و فرآیند محور به مشکلات مخابرات از زمان همکدسازی و تصویب و لغو آبونمان و در ادامه تصویب حق اشتراک و حداقل کارکرد گفت: علی رغم اینکه با تصویب حداقل کارکرد فقط کمتر از نیمی از هزینه نگهداری خط جبران می‌شود، در راستای تعامل حداکثری و همچنین، به منظور حمایت از ذی نفعان با تصمیم مجمع، حق اشتراک مشتریان از خردادماه ۱۴۰۲ حذف می‌شود.

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    اخبار بیشتر در سرویس اقتصادی
    کارگزاری مفید