افشاگری وزارت راه علیه وزارت صمت

کدخبر: ۵۹۴۲۷۴
اقتصادنیوز: مدیرکل دفتر حمل‌‌‌ونقل مسافر سازمان راهداری و حمل و نقل جاده‌ای گفت: تنها وزارتخانه‌ای که در این ایام تاکنون همکاری مستمری با راهداری داشته است، وزارت نفت بوده است.
افشاگری وزارت راه علیه وزارت صمت

به گزارش اقتصادنیوز به نقل از فارس، داریوش باقرجوان با اشاره به مصوبه ستاد اربعین مبنی بر ضرورت در اختیار قراردادن ناوگان اتوبوسی از سوی وزارت نفت و وزارت صمت به سازمان راهداری برای سفرهای زیارتی اربعین امسال، اظهار داشت‌: تنها وزارتخانه‌ای که در این ایام تاکنون همکاری مستمری با راهداری داشته است، وزارت نفت بوده است.

وی با اشاره به اینکه ۶ هزار و ۷۰۰ دستگاه اتوبوس‌ علاوه بر خدمات‌دهی در مسیر‌های مختلف به زائران اربعین خدمات‌دهی می‌کنند، افزود: با توجه به افزایش ۱۴ درصدی تردد زائران نسبت به سال گذشته در زمان مشابه، نیاز به همکاری نهاد‌ها و سازمان‌های دیگر نیز است که در همین زمینه پنج هزار و ۲۰۰ اتوبوس و مینی بوس شناسایی شده است.

وی درباره وضعیت ثبت سفارش ۱۲۰ دستگاه اتوبوس جدید از ۲ هزار اتوبوس وارداتی کارکرده که قرار بود در اربعین امسال وارد کشور شود، گفت: تعدادی از این اتوبوس‌ها در گمرک منتظر پلاک‌گذاری هستند، اما ورود زودتر این اتوبوس‌ها نیازمند همکاری نهاد‌های دیگر است.

خبر فوری برای زائران اربعین/ از این مرز به کربلا نروید

مدیرکل حمل و نقل مسافر سازمان راهداری و حمل و نقل جاده‌ای به خبرگزاری صدا و سیما گفت: ‌اگر سازمان‌ها و نهاد‌ها در امر واردات ناوگان جدید جاده‌ای همکاری نکنند در زمان‌های پر تقاضا مثل ایام نوروز هم دچار مشکل خواهیم شد و با توجه به اینکه درصد بالایی از مردم از حمل و نقل جاده‌ای استفاده می‌کنند، لازم است نهاد‌های دیگر نیز برای تسهیل تردد مردم اقدام کنند.

وی درباره اتوبوس‌های استیجاری از کشور‌های دیگر در ایام اربعین نیز گفت: فعلا فقط ۶۰ دستگاه اتوبوس از یکی از کشور‌های همسایه برای این ایام اجاره شده، اما تلاش ما این است که ۵۲۰۰ دستگاه اتوبوس و مینی‌بوس در اختیار دستگاه‌های دیگر وارد سیر در محور‌های مربوط به سفر‌های اربعین شوند.

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید