رکوردداران ورود و خروج پول حقیقی از بازار سهام

تداوم فرار سرمایه‌گذاران حقیقی از بورس تهران!

کدخبر: ۵۹۹۳۵۸
اقتصادنیوز: در هفته‌ اخیر روند خروج سرمایه از بورس تهران تداوم داشت و شاهد خروج پول حقیقی در سه روز از چهار روز معاملاتی بودیم.
تداوم فرار سرمایه‌گذاران حقیقی از بورس تهران!

به گزارش اقتصادنیوز ، در اولین روز هفته روند 9 روزه خروج متداوم جریان پول حقیقی از سهام شکسته شد و 109 میلیارد تومان پول حقیقی به بورس اضافه شد. در روز یکشنبه با وجود تداوم ورود پول حقیقی به صندوق‌های سرمایه‌گذاری درآمدثابت، 610 میلیارد تومان از مالکیت حقیقی‌ها در صندوق‌های درآمدثابت نیز کاسته شد تا تحلیل‌گران بر این باور شوند که روند معاملات تغییر کرده است.

 روز دوشنبه روند روز یکشنبه شکست و 402 میلیارد تومان از مالکیت حقیقی‌ها کاسته شد. روز سه‌شنبه نیز رقم پول خروجی 343 میلیارد تومان بود.

در آخرین روز معاملاتی هفته نیز شاهد خروج پول برای سومین روز متوالی بودیم و ارزش تغییر مالکیت حقیقی به حقوقی بازار 238 میلیارد تومان بود. 

در مجموع کل هفته 874 میلیارد تومان پول حقیقی از بورس خارج شد و میانگین روزانه خروج پول حقیقی 218 میلیارد تومان بود که نسبت به هفته پیشین کاهش داشت.

رکوردداران ورود و خروج پول حقیقی

روز یکشنبه   نماد وکغدیر بیشترین خروج پول حقیقی را داشت که ارزش آن 14 میلیارد تومان بود. پس از وکغدیر، نمادهای خساپا، خودرو، ثفارس و فملی بیشترین خروج پول حقیقی را داشتند. در سوی دیگر، بیشترین ورود پول حقیقی به نمادهای شپنا و ثمسکن تعلق داشت و پس از این دو، نمادهای فراکابی؛ فرابورس، کالا و انرژی بیشترین ورود را داشتند.

روز دوشنبه نماد وتجارت بیشترین خروج پول حقیقی را داشت که ارزش آن 29 میلیارد تومان بود. پس از وتجارت، نمادهای شپنا، ثبهساز، فملی و بپاس بیشترین خروج پول حقیقی را داشتند. در سوی دیگر، بیشترین ورود پول حقیقی به نمادهای حسیر و فاذر تعلق داشت و پس از این دو، نمادهای قچار، انرژی و قثابت بیشترین ورود را داشتند.

 روز سه‌شنبه نماد خودرو بیشترین خروج پول حقیقی را داشت که ارزش آن 29 میلیارد تومان بود. پس از خودرو، نمادهای فولاد، فملی، وبملت و وکغدیر بیشترین خروج پول حقیقی را داشتند. در سوی دیگر، بیشترین ورود پول حقیقی به نمادهای رتاب و کالا تعلق داشت و پس از این دو، نمادهای قچار، فکمندح و انرژی بیشترین ورود را داشتند.

در آخرین روز هفته نیز  نماد وتجارت بیشترین خروج پول حقیقی را داشت که ارزش آن 22 میلیارد تومان بود. پس از وتجارت، نمادهای شپنا، شستا، فولاد و خودرو بیشترین خروج پول حقیقی را داشتند. در سوی دیگر، بیشترین ورود پول حقیقی به نمادهای کقزوی و ثفارس تعلق داشت و پس از این دو، نمادهای شصفها، انرژی و فرابورس بیشترین ورود را داشتند.

 

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید