خبر خوش مسکنی وزیر راه برای مردم / ملک ارزان می‌شود؟

کدخبر: ۵۹۹۸۶۷
اقتصادنیوز: به گفته وزیر راه و شهرسازی با شرایط خوبی در بازار مسکن مواجه هستیم و عرضه‌های گسترده انجام می‌شود که با مکانیزم های تنظیمی که به بازار عرضه می‌شود بازار مسکن بهتر می‌شود.
خبر خوش مسکنی وزیر راه برای مردم / ملک ارزان می‌شود؟

به گزارش اقتصادنیوز به نقل از باشگاه خبرنگاران جوان، وزیر راه و شهرسازی گفت: کاهش بیشتر قیمت مسکن در کشور با استفاده از شیوه‌های جدید در راه است.

مهرداد بذرپاش، وزیر راه و شهرسازی گفت: در چند روزه آینده در شهر جدید پردیس بیش از ۱۰ هزار مسکن مهر به بهره‌برداری می رسد.

مستاجرهای مناطق 2و5 به کدام مناطق پایتخت کوچ کردند؟

به گفته وزیر راه و شهرسازی با شرایط خوبی در بازار مواجه هستیم و عرضه‌های گسترده انجام می‌شود که با مکانیزم های تنظیمی که به بازار عرضه می‌شود بازار مسکن بهتر می‌شود.

او می‌گوید: شرایط بازار مسکن در همه کشور راضی کننده است اما باید باز هم کاهش بیشتر قیمت مسکن را ادامه دهیم  تا تاثیر مستقیم بر روی بازار اجاره را هم شاهد باشیم.

بذرپاش گفت: افزایش قیمت مسکن هیچ دلیلی ندارد بلکه به دلیل کاهش تولید مسکن در سال‌های اخیر بود‌ه است. عرضه گسترده زمین را این روزها در استان‌ها شاهد هستیم به طوری که ۵۰۰.۰۰۰ قطعه زمین در روستاها واگذار می‌گردد و در نهضت ملی مسکن کار جدیدی است.

 او تاکید کرد: حدود ۷۰ هزار قطعه زمین در خراسان رضوی واگذار کردیم و یا در تمام کشور. این اتفاق خوبی است که در کنار زمین‌های شهری زمین‌های روستایی هم واگذار می‌شود. این احتکاری که در محدوده شهری در شهرها ایجاد‌شده بود در حال شکسته شدن هست.

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید