فوری/ یارانه مهر ماه امشب واریز می شود

کدخبر: ۶۰۳۵۷۱
اقتصادنیوز: سخنگوی سازمان هدفمندی یارانه گفت: یارانه کمک معیشتی مرحله ۱۵۲ به حساب سرپرستان خانوار واریز شد و از ساعت ۲۴ امشب قابل برداشت است.
فوری/ یارانه مهر ماه امشب واریز می شود

به گزارش اقتصادنیوز به نقل از باشگاه خبرنگاران جوان، طیبه حسینی گفت: یارانه کمک معیشتی مرحله ۱۵۲ بر اساس دهک‌بندی اعلامی از سوی وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی ، به حساب سرپرستان خانوار واریز و از ساعت ۲۴ روز پنج‌شنبه ۲۰ مهر ماه قابل برداشت است.

به گفته او، سرپرستان خانوار جزء دهک‌های اول تا سوم هستند، مبلغ ۴۰۰ هزار تومان به‌ازای هر نفر و در صورتی که جزء دهک‌های چهارم تا نهم قرار دارند، مبلغ ۳۰۰ هزار تومان به ازای هر نفر به حساب آنان واریز خواهد شد.

حسینی با بیان اینکه یارانه هیچ یک از سرپرستان خانوار قطع نشده است، افزود: خانوارهای مشمول دریافت یارانه کماکان به حسابشان یارانه واریز شده است.

سخنگوی ستاد هدفمندی یارانه ادامه داد: سرپرستان خانوار که از کالابرگ الکترونیکی استفاده نکرده باشند رقم کامل یارانه برای ایشان قابل برداشت است و در صورت استفاده به همان میزان از یارانه خانوار کسر شده و باقی مانده مبلغ به حساب سرپرست خانوار واریز می شود.

او گفت: سرپرستان خانوار که پیش از این نسبت به دریافت تسهیلات قرض الحسنه یک میلیون تومانی دوم کرونا اقدام کرده اند، اقساط از حسابشان کسر شده است.

 

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    اخبار بیشتر در سرویس اقتصادی
    کارگزاری مفید