راهکارهایی برای مدیران عامل؛ هیات مدیره و هلدینگها

زمان برگزاری سمینار «روندهای کلیدی اقتصاد در نیمه دوم سال» اعلام شد

کدخبر: ۶۰۴۱۳۳
اقتصادنیوز: گروه رسانه‌ای دنیای اقتصاد سمینار «روندهای کلیدی اقتصاد در نیمه دوم سال ( تورم و سناریوهای مختلف ارز )» را برگزار می‌کند.
زمان برگزاری سمینار «روندهای کلیدی اقتصاد در نیمه دوم سال» اعلام شد

به گزارش اقتصادنیوز، دمای دلاری اقتصاد ایران در نیمه های اول و دوم سال معمولاً متفاوت است. همچنین تشدید مصرف و کسری بودجه در نیمه دوم نمود بیشتری دارد. همین موارد باعث شده تا نوع تصمیمات مدیران ارشد در پاییز و زمستان متفاوت باشد.

بر این اساس، گروه رسانه‌ای دنیای اقتصاد قصد دارد با برگزاری یک کارگاه، روندهای کلیدی اقتصاد در ماه‌های باقیمانده 1402 و سناریوهای نرخ ارز را بررسی کند؛ کارگاهی که در آن، راهکارهای پیشنهادی برای مدیران عامل و اعضای هیات مدیره و مدیران عالی هلدینگها و شرکتها نیز تحلیل می شود.

بر اساس اعلام گروه رسانه‌ای دنیای اقتصاد، اساتید و تحلیلگران باسابقه این کارگاه، از برندهای معتبر و مشاوران برتر اقتصادی و مالی کشور بوده و سابقه همکاری چندین ساله با مرکز آموزش روزنامه دنیای اقتصاد را دارند؛ فرصتی که تحلیلها و راهکارهای قابل ارائه در آن، می تواند برای کارآفرینان خصوصی، بازرگانان و کلیه فعالین اقتصادی که دغدغه نرخ تورم و ارز را دارند، کاربردی باشد. به ویژه آنکه زمانی درخور برای پرسش و پاسخ زنده با اساتید درنظر گرفته شده است.

فهرست محورهای اصلی و اساتید این کارگاه به شرح زیر است:

دکتر علی سرزعیم:

• شاخص های کلیدی اقتصادی و تورم در نیمه دوم سال

• راهکارهای اقتصادی پیشنهادی برای بنگاهها و فعالین اقتصادی

• جمع بندی و پرسش و پاسخ اقتصادی

 

دکتر مهدی کنعانی:

• روند متفاوت ارز در دو نیمه سال و سناریوهای مختلف دلار

• پیشنهادهای ارزی و راهکارهای مالی برای شرکتها و هلدینگها

• جمع بندی و پرسش و پاسخ ارزی

بنابر اعلام گروه رسانه ای روزنامه دنیای اقتصاد، سمینار «روندهای کلیدی اقتصاد در نیمه دوم سال ( تورم و سناریوهای مختلف ارز )» به صورت حضوری در روز چهارشنبه 26 آبان ساعت 15 الی 19به مدت 4 ساعت برگزارخواهد شد .

دکتر علی سرزعیم دکتری اقتصاد و سخنران دوره با توجه به شاخص های کلیدی اقتصادی و نرخ تورم ،راهکارهای اقتصادی پیشنهادی برای بنگاهها و فعالین اقتصادی در نیمه دوم سال را دارد و چشم اندازپیش رو و سناریو روندهای حاکم بر اقتصاد ایران را بررسی کرده و  به تشریح و تحلیل روند شاخصهای کلان اقتصادی تاثیرگذار در تصمیمات مدیران ارشد می پردازد.

همچنین در این سمینار، سناریوهای مختلف نرخ ارز و تورم توسط دکتر مهدی کنعانی مورد بررسی قرار گرفته و پیشنهادهای ارزی و راهکارهای مالی به شرکت ها و هلدینگ ها ارائه می گردد.

علاقه مندان برای دریافت اطلاعات بیشتر و ثبت نام این سمینار به سایت Lms.den.ir مراجعه کنند  ویا با «آکادمی دنیای‌اقتصاد» با شماره ۸۷۷۶۲127 و ۸۷۷۶۲532 و09105904510تماس گیرند .

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید