واکنش همتی به تقطیع اظهاراتش در خبرگزاری دولت/ تلاش برای دستاوردسازی یعنی دستاوردی وجود ندارد!

کدخبر: ۶۰۵۳۱۴
اقتصادنیوز: عبدالناصر همتی در واکنش به تقطیع صحبت هایش در خبرگزاری ایرنا نوشت: تلاش برای دستاوردسازی برای خود از صحبت های تقطیع شده دیگران، یعنی دستاوردی وجود ندارد.
واکنش همتی به تقطیع اظهاراتش در خبرگزاری دولت/ تلاش برای دستاوردسازی یعنی دستاوردی وجود ندارد!

به گزارش اقتصادنیوز، خبرگزاری ایرنا روز گذشته با اشاره به اظهارات همتی در پنجمین کنگره حزب کارگزاران سازندگی ایران نوشت: رئیس کل بانک مرکزی دولت روحانی که در دوران تبلیغات انتخابات ریاست جمهوری سال ۱۴۰۰ رشد اقتصادی ۵ درصدی را به عنوان وعده انتخاباتی خود اعلام کردبه یک رشد ۸ الی ۱۰درصدی نیاز داریم و با وجود و ادامه تحریم این مسئله امکان‌پذیر نیست؛ چراکه رشد اقتصادی ما منابع‌محور است. ما الان با فاجعه رشد روبه‌رو هستیم و نباید از رشد ۴.۵ درصدی خوشحال شویم.

خبرگراری دولت در ادامه نوشت: رشد ۴.۵ درصدی مورد اشاره همتی، همان میانگین رشد اقتصادی کشور در دو سال فعالیت دولت سیزدهم است. وی در حالی این نرخ رشد را بی‌اهمیت عنوان کرده که پیشتر در ایام انتخابات ریاست جمهوری، از آن به عنوان یک آرزو و هدفگذاری خود در صورت پیروزی در انتخابات یاد می‌کرد تا جایی که وعده داد رشد اقتصادی کشور از همان سال اول ریاست جمهوری وی به ۵ درصد برسد.

عبدالناصر همتی در واکنش به تقطیع صحبت هایش در خبرگزاری ایرنا نوشت: تلاش برای دستاوردسازی برای خود از صحبت های تقطیع شده دیگران، یعنی دستاوردی وجود ندارد.

همتی

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید